Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Olve Tonning Madsen

  • Sivert Hindenes Fosse

    Fred er en legende.
    Arild hjalp meg med lappen.
    Solbakken er stedet å gå🔥🔥🔥

  • Camilla Brumo

    Jeg er strålende fornøyd med Terje Solbakken Trafikkskole. Deres kjørelærere er bare helt supre. Jeg tok kl. A i 2025 med Øystein Tronstad som kjørelærer og sto med glans i September 2025. Takk for en super opplæring, medmenneskelighet, imøtekommenhet og godt humør. Anbefales på det sterkeste av meg.

    På vegne av Wima Vest kan jeg ikke gjøre annet enn å skryte av kjørelærerne som tok seg av Rustløserkurs 1 og 2 i 2026. Med et glimt i øyet, godt humør og super opplæring og tilbakemeldinger så gikk vi alle derfra bedre rustet for trygghet i trafikken. Anbefaler absolutt alle, både de yngre, de eldre og de midt i mellom å bestille et slikt kurs. Økt sikkerhet på vei og mer bevisstgjøring om egen kjørestil er noe som absolutt gagner alle motorsyklister og alle deres medtrafikanter.

  • Amund Austgulen

    Flotte kjørelærere og alltid god steming, anbefales på det sterkeste

  • Linn Hauge

    Veldig bra kjøreskole! Flinke ansatte og veldig bra oppfølging og læring. Kan virkelig anbefales!

  • ole petter

  • Erik Nagel

    Flotte instruktører og pedagoger. Takk for fine diskusjoner å en fin opplevelse.

  • Bangin Hasso

  • Endre Hartvedt Haugen

    Oppkjøring var null stress takket være T.Solbakken traffikskole og Reid Steensen

  • Elise Svendsen Jahn

    Super trafikkskole med hyggelige trygge lærere:)
    Anbefales😋

  • Farhad Rahmani

  • Kyrre Alstadhaug

    Kjørte med Reid. Han var sindig, tålmodig og tydelig med opplæring. Veldig fornøyd :)