Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Sebastian Heng

    Hadde fører prøve idag (bestått) takket være gutta på T.Solbakken.
    Har aldri hatt det så gøy imens jeg måtte lære, med Arild og Frank i praksis kjøring og de kom alltid med gode sammenligninger for bedre forståelse.

    Må ikke glemme Fred jeg hadde i klasseromsteori, lærte mye men ikke minst mye latter i den timen der.

    Anbefaler sterkt!

  • Johnny Kim Holm

    10/10 super flinke og hyggelige kjørelærere.
    Og hyggelig administrasjon.
    Jeg tok kl A
    Anbefalles på det sterkeste.
    Tipp topp tommel opp 🙏🫡

  • Kristoffer Vik

  • Bjørn Tore Svendsby

    Dyktige instruktører ved kjøring på Rudskogen 25-26 mai 26.

  • William Hisdal Haga

    Alle kjørelærerne er veldig greie og eg ble tatt godt imot! En helt super kjøreskule!🤩

  • Jan Arne Solberg

    Gode instruktører , ryddig avvikling ! Beste kurset jeg har vert på !
    Tusen takk til dere alle !
    Ser frem til neste år !

  • Terje Gjerstad

  • Kjetil Brudeseth

    Bra opplegg positiv første gang på bane med mc. Stor kost meg

  • Elisabeth Østvold

    Strålende fornøyd med T.Solbakken. For en fantastisk gjeng dere er, og ikke minst Frank som tålmodig har guidet meg på veien til MC lappen👏👏👏

  • Magne Birkeland

    Fin bane og gode i instruktører

  • Sten gravdal

  • Eirik Grepsly

    Fantastisk opplevelse hele kurset!!! Instruktører som var der ga meg god lærdom og hele kurset var proft tilrettelagt. Så en stor takk til alle som ledet dette kurset!! Gleder meg til neste år 👍👍👍😊😊😊