Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Christian Holmeide

    Kunnskapsrike, dyktige og hyggelige ansatte innenfor både bil og mc opplæring👏🏼

  • Andre Helland Lindesteg

  • Normann Fonn

  • Morten Håland

    Tipp topp, tommel opp!!

  • Jens

    Fantastisk opplevelse på Rudskogen med Solbakken!

  • Tony Fløysand

  • Jim Rognaldsen

    Veldig gøy og flinke instruktører 👍

  • Lars Varden

  • Inge Vetlækre

    Fantastisk gjeng frå solbakken.dei har levert kjøreoplering for meg i 6 år på rudskogen kommer til neste år og

  • Trine Helen Solberg

    Supre dager på Rudskogen! Jeg kommer igjen!

  • Maja S

  • Michael Lorentz Haugen

    Gode instruktører og bra opplegg på førerutviklingskurs, Rudskogen!