-
Kyrre Haugen
-
Eric Johnson
-
adrian christian haaland
-
Silje Nyland
-
Alexander Dahl
-
Gro Mjåseth Fauskanger
-
Fatih Bati
-
Tonje Aasheim
-
Benjamin N knudsen
-
Toby
Ringte fortvilet en fredags ettermiddag, en drøy uke før oppkjøring, da jeg hadde fått dato for dette i Bergen den 28.06.2018, noe som min (håpløse) trafikkskole i Ålesund ikke kunne gjøre meg klar til, selv om dette ble informert om måneder i forveien.
Fikk snakke med sjefen selv, Terje, og fikk beskjed at de kunne fikse langkjøring og alt det øvrige jeg manglet til oppkjøring på noen dager, og at jeg kunne komme ned allerede søndag for å begynne. opplæringen.
Takker mye for så mye hjelp på så kort tid, og anbefaler denne trafikkskolen når det kommer til MC. God opplæring, samt oppfølging. -
Susann Sandvik Sjøvold
Tusen takk Stine!
For å ha forvandlet meg fra et nervevrak som var livredd for å kjøre bil, til en som nå nettopp har kjørt helt alene til IKEA fordi jeg BESTOD!! Hadde virkelig ikke klart det uten deg. Da jeg tok til motet og ringte Terje Solbakken trafikkskole for kjøretime, ba jeg om en som kunne takle at jeg var veldig utav komfortsonen i en bil (mulig jeg nevnte nervevrak). Resepsjonisten svarte "da har jeg en god en til deg". Det var for det første en lettelse å høre og kjøretimene var over all forventning. Stine er rolig uansett! Og formulerer seg på best mulig måte. Alt hun forklarer, forstår jeg. Hun er fantastisk på å ta hensyn og viser faktisk utrolig god service.
All ære til Stine som hadde tro på meg hele veien (pun intended) og som fikk det bevist.
På oppkjøring når sensor kom og hentet meg, sa han "åå så det er elev av Stine, jammen da går dette bra"!
Klarer jeg, så klarer du 😊 -
Håvard Eikhaug
Veldig god skole med veldig flinke lærere. Du får all nødvendig opplæring for å bestå førerprøven og skolen prøver heller ikke å selge deg mer timer enn du trenger. Anbefaler på det sterkeste!