Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Kyrre Haugen

    Veldig god skole med veldig flinke lærere. Du får all nødvendig opplæring for å bestå førerprøven og skolen prøver heller ikke å selge deg mer timer enn du trenger. Anbefaler på det sterkeste!

  • Eric Johnson

    Svært fornøyd etter en ukes intensivkurs på MC. Trafikklærerne holder et meget høyt nivå og det hjelper at de alle er genuint opptatt av MC. Skulle gjerne ha gitt flere stjerner hvis mulig.

  • adrian christian haaland

    Hadde Arne Brurås som kjørelærer og er svært fornøyd med opplæringen og opplegget. Godt tilpasset nivå hele tiden og bra læringsutbytte på hver time.

  • Silje Nyland

  • Alexander Dahl

    Er fantastisk fornøyd med denne trafikkskolen. Har tatt all kjøring for klasse B via T-Solbakken og snart blir det utvidelse til BE. Det var ingen tvil i hvilken skole jeg skulle bruke ved denne anledningen.

  • Gro Mjåseth Fauskanger

    Flinke lærere

  • Fatih Bati

    Kjempe bra 👍

  • Tonje Aasheim

  • Benjamin N knudsen

    Veldig hyggelige folk:)

  • Toby

    Ringte fortvilet en fredags ettermiddag, en drøy uke før oppkjøring, da jeg hadde fått dato for dette i Bergen den 28.06.2018, noe som min (håpløse) trafikkskole i Ålesund ikke kunne gjøre meg klar til, selv om dette ble informert om måneder i forveien.

    Fikk snakke med sjefen selv, Terje, og fikk beskjed at de kunne fikse langkjøring og alt det øvrige jeg manglet til oppkjøring på noen dager, og at jeg kunne komme ned allerede søndag for å begynne. opplæringen.

    Takker mye for så mye hjelp på så kort tid, og anbefaler denne trafikkskolen når det kommer til MC. God opplæring, samt oppfølging.

  • Susann Sandvik Sjøvold

    Tusen takk Stine!
    For å ha forvandlet meg fra et nervevrak som var livredd for å kjøre bil, til en som nå nettopp har kjørt helt alene til IKEA fordi jeg BESTOD!! Hadde virkelig ikke klart det uten deg. Da jeg tok til motet og ringte Terje Solbakken trafikkskole for kjøretime, ba jeg om en som kunne takle at jeg var veldig utav komfortsonen i en bil (mulig jeg nevnte nervevrak). Resepsjonisten svarte "da har jeg en god en til deg". Det var for det første en lettelse å høre og kjøretimene var over all forventning. Stine er rolig uansett! Og formulerer seg på best mulig måte. Alt hun forklarer, forstår jeg. Hun er fantastisk på å ta hensyn og viser faktisk utrolig god service.
    All ære til Stine som hadde tro på meg hele veien (pun intended) og som fikk det bevist.

    På oppkjøring når sensor kom og hentet meg, sa han "åå så det er elev av Stine, jammen da går dette bra"!

    Klarer jeg, så klarer du 😊

  • Håvard Eikhaug

    Veldig god opplæring å hyggelige kjørelærere! Jeg kjørte med Arne, vi hadde kjekke og lærerike kjøretimer!