Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Andreas Rysjedal Kvamme

    Frank og Øystein hjalp meg med innspurten til sykkel-lappen. Begge positive og tålmodigere lærere. Takk for samarbeidet.

  • Dorthea Severinsen

    Hadde den mest fantastiske kjørelæreren noen sinne, Axel Hybert.
    Jeg anbefaler absolutt han om du trenger en ung, morsom, motiverende og konstruktiv lærer. Bestod oppkjøring etter en måned. Dette hadde jeg aldri klart uten Terje Solbakkens flotte lærer Axel. Tusen takk for flott opplevelse!

  • Thomas

    Jeg gikk intensivkurset i Oslo og startet kjøretimer mandag og hadde førerkort klasse A onsdag uka etter. Hadde Terje som kjørelærer og han er meget kunnskapsrik og veileder på en svært god måte. Veldig fin progresjonskurve gjennom hele kurset og jeg følte alle timene var meningsfulle og jeg lærte noe nytt hver dag.
    Kjøretimene ble etter mitt ønske tilpasset slik at jeg fikk gjennomført vanlig arbeidsuke med kun en fridag for banekjøringen.
    Hvis du ikke har f.eks klasse B fra før tror jeg dette kurset kan bli litt vel intensivt da det er mye som skal læres på kort tid.
    Kan trygt anbefale klasse A kurs hos Terje Solbakken! Takk for fremragende kurs og jeg kan med sikkerhet si jeg har lært mye.

  • Jonas Kvarud

    Tok 8 dager fra første kjøretime til førerkortet lå i hånda. Terje er enormt kunnskapsrik, rolig og gir deg massevis av trygghet i trafikken. Hadde aldri valgt noen andre!

  • Veronica

    Veldig bra skule, skikkeleg god kommunikasjon. Følte meg ivaretatt, var veldig trygt!

  • Vegard Aagaard

    Uten tvil byens beste kjøreskole! Drømmen om mc lappen er nå i boks. Takk til Øystein og Frank for kanon opplæring og gjevnt over drit god stemning! :D

  • Pats Garage AS

    Jeg bestilte intensiv opplæring på førerkort klass A og her disket solbakken & co opp en kjempe plan som passet min timebok til punkt å prikke!

    jeg må også nevne at kjøre lærerne hos Tsolbakken er en utrolig hyggelig gjeng, jeg kjørte med Totalt 4 forskjelligere lærere og alle var alltid blid, motiverende, flinke til å lære bort og ikke minst morsomme!
    Så dette var en topp opplevelse og Førerkortet låg i hånden bare 8 dager etter første kjøretime 😃

    Anbefales på det sterkeste!

    Og Tusen takk!!

  • Nav Snylter

    Fantastisk god hjelp. Har fått god hjelp selv med et trangt skjema. Ville ikke valgt en annen kjøreskole!

  • Trond Espeland

    Tak til Terje Solbakken Trafikkskole for strålende opplæring i klasse A. En super gjeng å kjøre med.Anbefales 👍👍👍

  • Arne Viken

  • Kristine Wikan

    Jeg tok kjøreopplæring for tung mc. Ikke bare lærer man å kjøre, men man lærer også å bli god til å kjøre. Vi kjørte i kjøregård og på alle typer vei i all slags vær. Kjørelærerne er veldig trivelige og gir deg mange tilbakemeldinger. Det er enkelt å få mer timer enn det som var opprinnelig avtalt, hvis du trenger det.

  • Jan Anders