-
Andreas Rysjedal Kvamme
-
Dorthea Severinsen
-
Thomas
Jeg gikk intensivkurset i Oslo og startet kjøretimer mandag og hadde førerkort klasse A onsdag uka etter. Hadde Terje som kjørelærer og han er meget kunnskapsrik og veileder på en svært god måte. Veldig fin progresjonskurve gjennom hele kurset og jeg følte alle timene var meningsfulle og jeg lærte noe nytt hver dag.
Kjøretimene ble etter mitt ønske tilpasset slik at jeg fikk gjennomført vanlig arbeidsuke med kun en fridag for banekjøringen.
Hvis du ikke har f.eks klasse B fra før tror jeg dette kurset kan bli litt vel intensivt da det er mye som skal læres på kort tid.
Kan trygt anbefale klasse A kurs hos Terje Solbakken! Takk for fremragende kurs og jeg kan med sikkerhet si jeg har lært mye. -
Jonas Kvarud
-
Veronica
-
Vegard Aagaard
-
Pats Garage AS
Jeg bestilte intensiv opplæring på førerkort klass A og her disket solbakken & co opp en kjempe plan som passet min timebok til punkt å prikke!
jeg må også nevne at kjøre lærerne hos Tsolbakken er en utrolig hyggelig gjeng, jeg kjørte med Totalt 4 forskjelligere lærere og alle var alltid blid, motiverende, flinke til å lære bort og ikke minst morsomme!
Så dette var en topp opplevelse og Førerkortet låg i hånden bare 8 dager etter første kjøretime 😃
Anbefales på det sterkeste!
Og Tusen takk!! -
Nav Snylter
-
Trond Espeland
-
Arne Viken
-
Kristine Wikan
Jeg tok kjøreopplæring for tung mc. Ikke bare lærer man å kjøre, men man lærer også å bli god til å kjøre. Vi kjørte i kjøregård og på alle typer vei i all slags vær. Kjørelærerne er veldig trivelige og gir deg mange tilbakemeldinger. Det er enkelt å få mer timer enn det som var opprinnelig avtalt, hvis du trenger det.
-
Jan Anders
Frank og Øystein hjalp meg med innspurten til sykkel-lappen. Begge positive og tålmodigere lærere. Takk for samarbeidet.