Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Marie Hessevik

    Jeg opplevde T.Solbakken Trafikkskole som en god og lærerik Kjøreskole. Jeg fikk god hjelp av kjørelærer «Katerina Heldal» som skapte trygge rammer for hver kjøretime. Veldig fornøyd!

  • Anastasiia Chyrva

    Det var kult å kjøre med Terje Solbakken Trafikkskole, takk Kina!

  • Tore

    Jeg er svært fornøyd med «gjengen» ved T. Solbakken kjøreskole: Mottakelse på telefonen, informasjonen, opplegget, og kjøretimene med Rune! Hilsen Tore (79)

  • Styrk Fuglestad Skare

    Kjørte med Axel, anbefaler han!
    Jeg ville gjennom alt kjapt og jeg følte jeg fikk god kontroll på alt veldig fort. Fine tilbakemeldinger på hva jeg måtte øve på og følte meg trygg i bilen. Kursene gjorde meg og mer trygg på hva jeg må gjøre og tenke for å bli en trygg sjåfør.
    Når jeg kom på førerprøve følte jeg meg veldig sikker på at jeg hadde fått god opplæring og det gjenspeilet seg i tilbakemeldingen fra sensor.
    Terje Solbakken legger tilrette for at du kan ta lappen på den måten du vil. Og henter deg der du er.

    Terningkast 10

  • Linn

    Anbefaler kjøreskolen på det sterkeste - særlig fantastiske Kine som har fulgt meg fra første kjøretur til bestått oppkjøring. Det hadde ikke gått uten henne! Tålmodig, støttende, pedagogisk og kjempedyktig kjørelærer 🤩

  • Tomass Talbergs

    Terje Solbakken er en kjempegod trafikkskole som jeg vil anbefale for alle. Alt fra opplæringens struktur til kjørelærerene er tipp topp, og om jeg skal noensinne ta lappen i noe nytt ville dette vært mitt første valg. Takk for noen fine måneder!

  • Kristian Gunnestad

    Kine er verdens beste lærer!

  • sofia ostad

    Veldig bra kjøretimer av Johan, skikkelig flink på å lære andre. Følte meg ivaretatt med vell vitende at han kom til å hjelpe meg i veien mot førerkortet. Anbefaler han sterkt

  • Elias Khan

    Kjørelærer Anne fra T.Solbakken er den perfekte kjørelæreren for alle. Både meg og søsteren min har hatt hun som kjørelærer og vi er super fornøyd. Hun er en veldig grei person som er enkel og snakke med, hun er veldig god på å forklare og hun vet hva du må øve på for å være klar til oppkjøring.

  • Leiv Mæhle

    Takk til T Solbakken og min framifrå kjørelærer Reid! Jeg har følt meg svært godt ivaretatt gjennom hele forløpet, fra første gang jeg satte meg bak rattet til førerprøven nå er bestått. Foruten en sterk fagkompetanse har Reid og øvrige jeg vært i kontakt med hos Solbakken gode pedagogiske ferdigheter og et bredt repertoar av tilnærminger og metoder for å anskueliggjøre stoffet en skal gjennom. Tålmodigheten og fleksibiliteten hos kjørelærer har vært avgjørende for at dette var mulig i en travel hverdag med småbarn og jobb. Anbefales på det sterkeste!

  • Linda Langenes

    En kjøreskole som leverer det lille ekstra, og tar godt vare på elevene sine😊

  • Charleen hoff chandrakumar