-
Marie Hessevik
-
Anastasiia Chyrva
-
Tore
-
Styrk Fuglestad Skare
Kjørte med Axel, anbefaler han!
Jeg ville gjennom alt kjapt og jeg følte jeg fikk god kontroll på alt veldig fort. Fine tilbakemeldinger på hva jeg måtte øve på og følte meg trygg i bilen. Kursene gjorde meg og mer trygg på hva jeg må gjøre og tenke for å bli en trygg sjåfør.
Når jeg kom på førerprøve følte jeg meg veldig sikker på at jeg hadde fått god opplæring og det gjenspeilet seg i tilbakemeldingen fra sensor.
Terje Solbakken legger tilrette for at du kan ta lappen på den måten du vil. Og henter deg der du er.
Terningkast 10 -
Linn
-
Tomass Talbergs
-
Kristian Gunnestad
-
sofia ostad
-
Elias Khan
-
Leiv Mæhle
Takk til T Solbakken og min framifrå kjørelærer Reid! Jeg har følt meg svært godt ivaretatt gjennom hele forløpet, fra første gang jeg satte meg bak rattet til førerprøven nå er bestått. Foruten en sterk fagkompetanse har Reid og øvrige jeg vært i kontakt med hos Solbakken gode pedagogiske ferdigheter og et bredt repertoar av tilnærminger og metoder for å anskueliggjøre stoffet en skal gjennom. Tålmodigheten og fleksibiliteten hos kjørelærer har vært avgjørende for at dette var mulig i en travel hverdag med småbarn og jobb. Anbefales på det sterkeste!
-
Linda Langenes
-
Charleen hoff chandrakumar
Jeg opplevde T.Solbakken Trafikkskole som en god og lærerik Kjøreskole. Jeg fikk god hjelp av kjørelærer «Katerina Heldal» som skapte trygge rammer for hver kjøretime. Veldig fornøyd!