Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Emilie Ødegaard.

    Det var fint, kursrommene var oversiktlige og fine. Resepsjonen var estetisk fin! Utrolig dyktige kjørelærere som hjelper og tilrettelegger for elevens behov og timeplan🤗

  • Adrian Zika

    Fikk lappen klasse B manuell hos T. Solbakken. Startet med en prøvetime sammen med Johan Wiborg som deretter ble til min faste kjørelærer. Johan satt opp en tilrettelagt plan for meg, noe jeg er veldig fornøyd med.
    Om du vil ha en kul ung lærer som er utrolig dyktig og du kan vibe med i bilen, så anbefaler jeg T.Solbakken og Johan som kjørelærer! Han er alltid tilgjengelig om du har spørsmål og skriver notater du jobber på hjemme så du forbedrer deg til neste timen din. Jeg er veldig fornøyd med oppfølgingen min og synes egentlig det er leit jeg ikke skal kjøre mer med Johan. Han gjorde jobben sin og nå er jeg ute selvstendig på veien.
    Takk til alle i T.Solbakken, jeg kommer 100% til å sende flere folk deres vei framover!

  • Linus Kaspari Hammerstad

    Opplever en fantastisk lære hos kjørelærer Reid Steensen. Så takknemlig for god opplæring hos Terje Solbakken

  • Elviria Paulsen

    Veldig snille og flinke kjørelærere med godt humør. Veldig flink til å lære bort og veldig hyggelige. Følte meg godt i varetatt:)

  • Sondre Elde Vefring

    Jeg tok førerkortet i perioden nov25-mars26 med Kine som kjørelærer og hadde en svært positiv opplevelse. Kine er tydelig når det trengs, men er samtidig god på å gi ros når det er hensiktsmessig med dette. Jeg er blitt en god sjofør raskt med Kine.

  • Linn Maria Monstad

    Veldig fornøyd med denne kjøreskolen! To av mine barn har tatt førerkort her, og den ene har også tatt lett MC i tillegg. Dyktige, tålmodige instruktører og veldig god kommunikasjon med skolen. Anbefales!!!

  • Fredrik Buck

    Terje Solbakken er en fantastisk bra trafikkskole jeg kjørte med Aksel og han er helt fantastisk dyktig kjørelærer som jeg lærte masse av og var veldig gøy å kjøre med har kjørt med mange traffiklærere fra flere steder og alle har vært utrolig flinke lærere men Aksel er desidert nr 1 ekte G

  • Moki Alkhalil

    Fin opplevelse

  • Eric Skaar

    Den beste kjøre skolen

  • Nathalie Haukedal

    Anbefaler Terje solbakken trafikkskole, og min kjørelærer, Frank-Kristian Dame, til alle som skal ta lappen! Frank-Kristian er ikke bare en dyktig kjørelærer, han bryr seg også virkelig om elevene sine og finner ut av hvilken undervisnings stil som fungerer best for hver enkelt elev. Kan ikke anbefale han nok, spesielt for folk som kanskje har opplevd å ikke bli møtt på en god måte av andre kjørelærere, eller av andre grunner gruer seg til å ta lappen.

  • Zainab Butt

    Hatt opplæring hos Elise Høydal. 10/10. Pedagogisk og veldig omgjengelig. Tålmodig og ønsker at elevene hennes skal lykkes. Kjempe godt samarbeid

  • Dorthea Marie Zhen Meidell Huse

    Anbefaler virkelig min søte kjørelærer Katarina Heldal🥰 Effektiv, dyktig og ikke minst en god lærer!