-
Mari
-
Adrian Schive
Jeg har benyttet Terje Solbakken Trafikkskole og har vært utrolig fornøyd med opplæringen. Allerede fra start fikk jeg en gratis vurderingstime med kjørelærer Reid, noe som ga et veldig godt førsteinntrykk. Siden jeg hadde behov for å få førerkortet raskest mulig på grunn av jobb, la han opp et konkret og realistisk løp med en kjøreplan som passet meg perfekt.
Reid var også svært opptatt av at opplæringen skulle være så økonomisk gunstig som mulig. Han tilpasset undervisningen etter mitt tempo, og tok hele tiden hensyn til både progresjon og økonomi, uten å presse på unødvendige timer.
Jeg startet opplæringen i november og besto førerprøven allerede i starten av februar. Reid er tydelig, presis og svært nøye, med et klart fokus på å skape trygge og selvstendige sjåfører. Risiko og trafikksikkerhet står alltid i sentrum, og han er veldig god til å forklare situasjoner på en forståelig måte.
Underveis fikk jeg konkrete oppgaver å jobbe med på øvingskjøring, noe som gjorde at utviklingen gikk raskt. Jeg valgte å stole 100 % på Reid og opplegget hans, og det resulterte i at jeg besto med glans.
Kan trygt anbefale både Terje Solbakken Trafikkskole og Reid som kjørelærer. -
Olga
-
Celina Larsen
-
Daniel Biasillo
-
Emma Thomassen
Eg har kjørt med Katarina Hjortland, og e veldig fornøyd! Veldig dyktig og god til å veilede og hjelpe! Ser hva du trenger mest trening på, og får deg til å føle deg trygg i bilen. Terje Solbakken har et opplevd som en veldig trygg og god kjør skole. Tar deg godt i mot, finner tider som passer for både deg og skolen.
-
Andreas
-
Tobias Hansen
-
Aron Falck
Jeg har nettop kjørt opp med T solbakken, å de har vært en fryd å kjøre hos. Men uten Kjørelæreren min Johan, hadde opplevelsen ikke vært den samme, gledet meg til å sette meg i bilen med han vær kjøre time! Den måten han satte seg inn å viste at han brydde seg om meg som elev har jeg aldri vært bort i før. Vil anbefale han på det sterkeste til alle som evt skal kjøre opp her. Kan garantere en fantastisk opplæring med han og mangen hyggelige timer i bilen😊😊
-
Philip Martinez
-
Janka Seljeseth
-
Oskar
Jeg vil absolutt anbefale Terje Solbakken Trafikkskole! 🚗
Lise var kjørelæreren min fra første kjøretime til bestått oppkjøring.
Hun er rolig, tydelig og vennlig, noe som gjorde læringen trygg og oversiktlig.
Lise hadde en tydelig plan gjennom hele opplæringen. Etter hver time fikk jeg konkrete tilbakemeldinger på hva jeg mestret og hva jeg burde øve mer på før neste time. Hun var alltid godt forberedt til kjøretimene, og undervisningen bygget videre på det vi hadde jobbet med forrige gang. Gjennom hele opplæringen hadde jeg god oversikt over hva Lise mente jeg mestret, og hva jeg fortsatt måtte øve mer på.
Jeg anbefaler Lise til alle, spesielt til de som trenger tydelig kommunikasjon og en ryddig og forutsigbar kjøreopplæring fra A til Å.
Veldig fornøyd med Terje Solbakken🥰 Flinke, hyggelige og profesjonelle kjørelærere. Vil gi en ekstra anbefaling til kjørelærer Anne som har hjulpet meg masse på veien til førerkortet⭐️