Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Oskar

    Jeg vil absolutt anbefale Terje Solbakken Trafikkskole! 🚗

    Lise var kjørelæreren min fra første kjøretime til bestått oppkjøring.

    Hun er rolig, tydelig og vennlig, noe som gjorde læringen trygg og oversiktlig.

    Lise hadde en tydelig plan gjennom hele opplæringen. Etter hver time fikk jeg konkrete tilbakemeldinger på hva jeg mestret og hva jeg burde øve mer på før neste time. Hun var alltid godt forberedt til kjøretimene, og undervisningen bygget videre på det vi hadde jobbet med forrige gang. Gjennom hele opplæringen hadde jeg god oversikt over hva Lise mente jeg mestret, og hva jeg fortsatt måtte øve mer på.

    Jeg anbefaler Lise til alle, spesielt til de som trenger tydelig kommunikasjon og en ryddig og forutsigbar kjøreopplæring fra A til Å.

  • Markus Bergesen

  • Sondre B.Halland

    Helt utrolig

  • Anne Sofie Holm

    Hadde Katarina som kjørelærer, hun er en tålmodig og trygg lærer som er kjempe dyktig til å forklare ting på en forståelig måte! Anbefaler henne på det sterkeste hvis du skal ta lappen!!!

  • Loredana Ionas

    Veldig fornøyd med T-solbakken trafikkskole. Vil anbefale min veileder Katarina som er en veldig avslappende veileder å kjøre med. Hun tok ting i min tempo og er ekstremt flink til å forklare. Alt i alt er jeg stort fornøyd med hjelpen jeg har fått.

  • Nicholas Kalvenes

    Katarina Heldal anbefales, veldig enkel og god til å lære fra seg

  • Stina Ostvik

    Veldig fornøyd med T. Solbakken kjøreskole! Kjørelæreren min, Katarina, var tålmodig, rolig og flink til å forklare, noe som gjorde at jeg følte meg trygg bak rattet. Jeg følte meg godt forberedt til lappen og anbefaler både kjøreskolen og Katarina på det sterkeste!

  • Alice Aurore Hanssen

    Veldig hyggelige ansatte og god pris!

  • Isabel Teigland

    Hadde en veldig god opplevelse her😇 Følte meg trygg hele veien, og lærerne var flinke til å forklare og motivere. Anbefales! (Spesielt Katarina!!)

  • Viljar Berg Leiren

    God lærer. Anne veiledet oss veldig godt og vi lærte mye. Solbakkes trafikkskole anbefales på det sterkeste!!

  • Hanne Førdedal

    Veldig fornøyd med Solbakken Trafikkskole! Jeg hadde katarina som lærer, velig hyggelig, dyktige og tålmodige instruktører som gjør kjøringen gøy og trygg. Fleksible timer og god oppfølging gjennom hele prosessen. Anbefales:)

  • Silje Eriksen Askeland

    Terje Solbakken Trafikkskole er absolutt til å anbefale! Her er det dyktige lærere som gir god oppfølging, og som hjelper deg med å føle deg trygg på veien. Personlig hadde jeg Katarina, som jeg sterkt kan anbefale til alle! Hun skaper et så trygt og godt læringsmiljø fra dag én :)