Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Viljar Berg Leiren

    God lærer. Anne veiledet oss veldig godt og vi lærte mye. Solbakkes trafikkskole anbefales på det sterkeste!!

  • Anne Sofie Holm

    Hadde Katarina som kjørelærer, hun er en tålmodig og trygg lærer som er kjempe dyktig til å forklare ting på en forståelig måte! Anbefaler henne på det sterkeste hvis du skal ta lappen!!!

  • Loredana Ionas

    Veldig fornøyd med T-solbakken trafikkskole. Vil anbefale min veileder Katarina som er en veldig avslappende veileder å kjøre med. Hun tok ting i min tempo og er ekstremt flink til å forklare. Alt i alt er jeg stort fornøyd med hjelpen jeg har fått.

  • Nicholas Kalvenes

    Katarina Heldal anbefales, veldig enkel og god til å lære fra seg

  • Stina Ostvik

    Veldig fornøyd med T. Solbakken kjøreskole! Kjørelæreren min, Katarina, var tålmodig, rolig og flink til å forklare, noe som gjorde at jeg følte meg trygg bak rattet. Jeg følte meg godt forberedt til lappen og anbefaler både kjøreskolen og Katarina på det sterkeste!

  • Rasmus Låstad

  • Alice Aurore Hanssen

    Veldig hyggelige ansatte og god pris!

  • Una Buanes

  • Kenneth Falkanger

    Kjempe flinke sjåfør lærere. Familien min har tatt Bil og Mc lappen her og kan varmt anbefale alle .

  • ERCUMENT Erdal

    Jeg har hatt kjøreopplæring hos Terje Solbakken Trafikkskole. Min hovedkjørelærer var Frank-Kristian – en veldig dyktig lærer og ikke minst en kjempehyggelig person. I tillegg kjørte jeg noen timer med kjørelærerne Fred og Øystein, som også var veldig hyggelige og dyktige. Også resten av personalet jeg møtte var utrolig hyggelige. Jeg har også hatt MC-opplæring der, og jeg håper virkelig å møte dem alle igjen en dag!
    Ercüment Erdal

  • Kjersti Nøvik

    Har hatt en svært god kjøreopplæring med Reid Steensen. Han har vært tålmodig, tydelig og fleksibel, og jeg har følt meg godt ivaretatt. Obligatoriske kurs og opplæring sammen med andre elever på kjøreskolen har også fungert veldig godt.

  • Dorcas Seburiri

    Trafikkskolen er fantastisk, og stiller alltid opp. Lærte mye og føler meg trygg på veien. Lærerne er støttende, gir tydelig tilbakemelding, er tålmodige og super gode til å heie. Anbefaler T. Solbakken trafikkskole til dem som ønsker støtte, og til nå målet med å få lappen.