-
Viljar Berg Leiren
-
Anne Sofie Holm
-
Loredana Ionas
-
Nicholas Kalvenes
-
Stina Ostvik
-
Rasmus Låstad
-
Alice Aurore Hanssen
-
Una Buanes
-
Kenneth Falkanger
-
ERCUMENT Erdal
Jeg har hatt kjøreopplæring hos Terje Solbakken Trafikkskole. Min hovedkjørelærer var Frank-Kristian – en veldig dyktig lærer og ikke minst en kjempehyggelig person. I tillegg kjørte jeg noen timer med kjørelærerne Fred og Øystein, som også var veldig hyggelige og dyktige. Også resten av personalet jeg møtte var utrolig hyggelige. Jeg har også hatt MC-opplæring der, og jeg håper virkelig å møte dem alle igjen en dag!
Ercüment Erdal -
Kjersti Nøvik
-
Dorcas Seburiri
God lærer. Anne veiledet oss veldig godt og vi lærte mye. Solbakkes trafikkskole anbefales på det sterkeste!!