-
isabel endresen
-
MiniAmer
-
Natalia Bernes
Var svært fornøyd med både trafikkskolen, og kjørelæreren min Frank-kristian. Følte meg veldig trygg å oppfølging og opplæringen var helt topp. Frank var kjempe lett å kommunisere med og kjempe positiv! Dette gjorde meg tryggere og er helt sikkert en stor grunn til at jeg besto oppkjøring ved første forsøk!🤞🏼
-
Marte Nordvik Eriksen
-
Kija falkanger
Jeg tok tilhenger sertifikat og motorsykkel sertifikat hos t Solbakken etter sterke anbefalinger fra andre som hadde tatt sertifikat der, bedre trafikkskole skal man lete lenge etter! Verdens hyggeligste dame tar telefonen når du ringer og fikser alt uten noen problemer, de la tilrette for alle ønsker jeg hadde og gjorde det virkelig enkelt å være elev på trafikk skolen. Jeg hadde Frank som lærer på motorsykkel, og jeg er litt trist for at jeg er ferdig, Frank gjorde hele opplevelsen så gøy! Han er helt fantastisk flink til å lære i fra seg, rolig og utrolig dyktig i jobben sin. Så hvis du vil ha verdens morsomste og flinkeste trafikklærer i Bergen så ville jeg gått for Frank hos Terje Solbakken! Bergens beste trafikklærer!
-
Katarina Nguyen
-
Brandon Øijordsbakken
Jeg hadde en skikkelig god opplevelse hos Terje solbakken trafikkskole. Anne var en skikkelig flink og vennlig trafikklærer. Hun forklarte og gjennomførte ting på en veldig god måte. Jeg følte meg alltid trygg bak rattet, og pushet meg godt nok til å bli trygg i trafikken. Kan virkelig anbefale Anne og Terje solbakken trafikkskole😇
-
Stian Berntsen
-
murizap
Jeg hadde en veldig fin opplevelse hos TSolbakken. Jeg kjørte med Anne Vindenes, og hun var tålmodig og grei. Selv når jeg gjorde feil fikk jeg aldri kjeft eller noe sånt. Vi prøvde bare på nytt igjen. På grunn av henne har jeg nå lappen. Hun er en veldig flink lærer, og anbefaler på det sterkeste å kjøre med henne om du vurderer å kjøre med TSolbakken😊
-
Kristian Rongevær Slyngstadli
-
Adrian Vik Skavøy
-
Ulrik Lampe
Veldig fornøyd med kjøreskolen! Kjørelæreren ( reid) var rolig, flink til å forklare og gjorde at jeg følte meg trygg bak rattet. Anbefales på det sterkeste. Hadde en veldig god opplevelse hos denne kjøreskolen.