Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • isabel endresen

    Veldig fornøyd med kjøreskolen! Kjørelæreren ( reid) var rolig, flink til å forklare og gjorde at jeg følte meg trygg bak rattet. Anbefales på det sterkeste. Hadde en veldig god opplevelse hos denne kjøreskolen.

  • MiniAmer

    Fantastisk lærer/ Kjørelærer Reid. Veldig profesjonell og flink å lære vekk på en forståelig måte. Hvis enn gjør en feil får enn ikke bare kjeft, men veiledning på hva du ka gjøre bedre neste gang

  • Natalia Bernes

    Var svært fornøyd med både trafikkskolen, og kjørelæreren min Frank-kristian. Følte meg veldig trygg å oppfølging og opplæringen var helt topp. Frank var kjempe lett å kommunisere med og kjempe positiv! Dette gjorde meg tryggere og er helt sikkert en stor grunn til at jeg besto oppkjøring ved første forsøk!🤞🏼

  • Marte Nordvik Eriksen

    Jeg var skikkelig fornøyd med kjøreskolen, og spesielt kjørelæreren min Anne Vindenes. Det gikk veldig raskt, og oppfølging av kjørelærer og skole underveis og nå etterpå har vært helt fantastisk. Ekstremt fornøyd, vil anbefale!

  • Kija falkanger

    Jeg tok tilhenger sertifikat og motorsykkel sertifikat hos t Solbakken etter sterke anbefalinger fra andre som hadde tatt sertifikat der, bedre trafikkskole skal man lete lenge etter! Verdens hyggeligste dame tar telefonen når du ringer og fikser alt uten noen problemer, de la tilrette for alle ønsker jeg hadde og gjorde det virkelig enkelt å være elev på trafikk skolen. Jeg hadde Frank som lærer på motorsykkel, og jeg er litt trist for at jeg er ferdig, Frank gjorde hele opplevelsen så gøy! Han er helt fantastisk flink til å lære i fra seg, rolig og utrolig dyktig i jobben sin. Så hvis du vil ha verdens morsomste og flinkeste trafikklærer i Bergen så ville jeg gått for Frank hos Terje Solbakken! Bergens beste trafikklærer!

  • Katarina Nguyen

    Jeg har vært veldig fornøyd og anbefaler sterkt kjøreopplæring hos Terje Solbakken Trafikkskole! Jeg hadde Anne Vindnes som kjørelærer, hun er rolig, hyggelig og en man føler seg trygg med på veien😁

  • Brandon Øijordsbakken

    Jeg hadde en skikkelig god opplevelse hos Terje solbakken trafikkskole. Anne var en skikkelig flink og vennlig trafikklærer. Hun forklarte og gjennomførte ting på en veldig god måte. Jeg følte meg alltid trygg bak rattet, og pushet meg godt nok til å bli trygg i trafikken. Kan virkelig anbefale Anne og Terje solbakken trafikkskole😇

  • Stian Berntsen

    Veldig fornøyd med TS Trafikkskole. Fred Richard er en trygg og flink kjørelærer. Anbefales!

  • murizap

    Jeg hadde en veldig fin opplevelse hos TSolbakken. Jeg kjørte med Anne Vindenes, og hun var tålmodig og grei. Selv når jeg gjorde feil fikk jeg aldri kjeft eller noe sånt. Vi prøvde bare på nytt igjen. På grunn av henne har jeg nå lappen. Hun er en veldig flink lærer, og anbefaler på det sterkeste å kjøre med henne om du vurderer å kjøre med TSolbakken😊

  • Kristian Rongevær Slyngstadli

    Anbefaler Johan utrolig sterk dersom man skal ta manuell lappen!! Utrolig fet fyr og hjalp meg utrolig mye ettersom jeg ikke hadde en manuell bil hjemme en gang.

  • Adrian Vik Skavøy

    Veldig fornøyd med både kjørelærer og opplegget. Kjørelæreren var fleksibel og meget flink til å lære kunnskap, men også la meg prøve selv for å bygge forståelse og erfaring. Alt i alt meget fornøyd.

  • Ulrik Lampe

    Anbefaler Kine!