Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Mayur Kanyal

  • Matheo “ppesto” Fredbo

  • Ulrik Lampe

    Anbefaler Kine!

  • Amos Mulupepe

    Utrolig hyggelige ansatte! Johan er veldig dyktig, men han er også veldig lett å snakke med. Noe som gjør det veldig gøy å øvelseskjøre med han :)

  • Carl

    Uten tvil den beste trafikkskolen i Bergen, tusen takk for super opplæring og hyggelige kjøretimer🚘😁

  • Elisabeth

  • Guro Alsaker

  • Roshan Alo

    Jeg er veldig fornøyd med opplæringen hos Terje Solbakken Trafikkskole.
    Alt var godt organisert, og undervisningen var tydelig og trygg.
    Axel var en fantastisk kjørelærer – tålmodig, støttende og profesjonell. Anbefales på det sterkeste!

  • Thomas Valde-Pedersen

    Hadde godeste Johan Wiborg nå når jeg tok manuell setvikatet, og kan trygt si at hver kjøretime var noe jeg kunne glede meg til! Han var dyktig å lære fra seg og forklare hvordan jeg kunne forbedre meg og få tilbakemeldinger på en veldig god måte, utenom at han klarte å lede meg til en soleklart bestått førerprøve, så ble han også en god kompis! Anbefaler på det sterkeste🙌

  • Martin Søraa

    Likte spesielt godt reid. Og han andre med oransje hår de hva extremt snil og kjekke karer

  • Pål Wagge

  • Jonas

    Hyggelig personalet