-
Mayur Kanyal
-
Matheo “ppesto” Fredbo
-
Ulrik Lampe
-
Amos Mulupepe
-
Carl
-
Elisabeth
-
Guro Alsaker
-
Roshan Alo
-
Thomas Valde-Pedersen
Hadde godeste Johan Wiborg nå når jeg tok manuell setvikatet, og kan trygt si at hver kjøretime var noe jeg kunne glede meg til! Han var dyktig å lære fra seg og forklare hvordan jeg kunne forbedre meg og få tilbakemeldinger på en veldig god måte, utenom at han klarte å lede meg til en soleklart bestått førerprøve, så ble han også en god kompis! Anbefaler på det sterkeste🙌
-
Martin Søraa
-
Pål Wagge
-
Jonas
Anbefaler Kine!