Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Martin Søraa

    Likte spesielt godt reid. Og han andre med oransje hår de hva extremt snil og kjekke karer

  • Filip Heggholmen

    Johan gjorde det gøy

  • Alan

    Veldig fin trafikkskole, gode opplevelser og kjempe dyktige og flinke lærere. God sjokolademelk og

  • anjit acharya

    I had classes with Axel , Nice funny guy who explains everything really in understandable way. Happy to have him as my driving teacher.

  • Emma Rødal

  • Cathrine Warberg

    Tydelige og lærerike opplevelser fra kursholdere.

  • Simon Midtgarden

    Jeg synes hver kjøretime var spennende og siden det er alltid noe nytt å se hver kjøretime i ulike trafikkmiljøer er det alltid noe nytt å lære. Dersom jeg gjorde en feil ville jeg få forklart grundig hvordan jeg kunne tilpasset meg bedre i ulike situasjoner. Jeg ble også visst godt med det å gi tegn i god tid før jeg endrer atferden min, om det var å kjøre fra høyhastighetsvei eller lukeparkere mellom to biler.

    Under opplærinngsmodellen har jeg blitt forklart og blitt bevisst ulike risikomomenter med det å kjøre bil som var god informasjon for veien videre som sjåfør.

    Jeg takker for fine og lærerike kjøretimer sammen

    Simon

  • Zoya Sabir

  • Aboudi Aboudi

    Tusen takk til deg Johan🌹, jeg likte å kjøre med deg, en vellykket og samarbeidsvillig lærer.

  • Marie Stikholmen

    Veldig bra kurs.
    Jeg har vært mye!

  • Genevieve Maminto Longomo

    Jeg er veldig fornøyd og klarer for å kjøre i mørket

  • Tesfu Berhane