-
Martin Søraa
-
Filip Heggholmen
-
Alan
-
anjit acharya
-
Emma Rødal
-
Cathrine Warberg
-
Simon Midtgarden
Jeg synes hver kjøretime var spennende og siden det er alltid noe nytt å se hver kjøretime i ulike trafikkmiljøer er det alltid noe nytt å lære. Dersom jeg gjorde en feil ville jeg få forklart grundig hvordan jeg kunne tilpasset meg bedre i ulike situasjoner. Jeg ble også visst godt med det å gi tegn i god tid før jeg endrer atferden min, om det var å kjøre fra høyhastighetsvei eller lukeparkere mellom to biler.
Under opplærinngsmodellen har jeg blitt forklart og blitt bevisst ulike risikomomenter med det å kjøre bil som var god informasjon for veien videre som sjåfør.
Jeg takker for fine og lærerike kjøretimer sammen
Simon -
Zoya Sabir
-
Aboudi Aboudi
-
Marie Stikholmen
-
Genevieve Maminto Longomo
-
Tesfu Berhane
Likte spesielt godt reid. Og han andre med oransje hår de hva extremt snil og kjekke karer