Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Marie Stikholmen

    Veldig bra kurs.
    Jeg har vært mye!

  • Genevieve Maminto Longomo

    Jeg er veldig fornøyd og klarer for å kjøre i mørket

  • Yoana Zhecheva

    Veldig god lærer i klasserom på TGK. Positiv mørkekjøring med Kine:)

  • Ingrid Thunes

    Veldig fornøyd!!!

  • Mariell

  • Gard Leander Klokkeide

    Johan er en drit god lærer, han er både morsom og god å lære!

  • elizabeth shnyruk

  • Emil Skjerping

    Johan trenger løns økning han er en god lærer

  • Anna Jentoft

    Veldig fornøyd med Lise som kjørelærer

  • Alpha Rock

    Kjørte med verdens beste Trafikk lærer. Rune❤️

  • Maylinn Skulstad

    Jeg kunne ikke vært mer takknemlig for den fantastiske støtten jeg har fått fra Anne Vindenes. Fra første kjøretime skapte hun en trygghet noe som betydde enormt mye for meg som har vært veldig redd for å kjøre bil. Hun har en helt unik evne til å formidle trygghet og hjalp meg steg for steg gjennom det som tidligere føltes umulig.

    Jeg har følt meg sett og lyttet til og tilpasset læringen til akkurat det jeg trengte. Det gjorde at jeg gikk fra å være usikker og redd til å kjenne på mestring og glede bak rattet.

    Jeg anbefaler å kjøre med byens beste kjørelærer Anne på det aller varmeste. Det finnes virkelig ikke mange som kombinerer faglig dyktighet med en så stor grad av trygghet, tålmodighet og menneskelighet. Tusen takk for at du trodde på meg og for at du hjalp meg å tro på meg selv.

    Nå er lappen i boks og jeg gleder meg til å bli trygg aleine og vite at jeg trygt kan spørre deg om det skulle være noe som helst jeg skulle lure på ❤️ Kommer til å savne kjøretimene med deg!

    Tusen millioner takk, Anne! Du er best❤️

  • Somaya Dreae