-
Leo Løvaas
-
Nathalie Mjelde
-
Oda B Jensen
-
Margrethe Bentsen
Jeg har vært veldig fornøyd med opplæringen hos Terje Solbakken Trafikkskole 🚗
Jeg hadde Anne Vindenes som kjørelærer, og kan virkelig anbefale henne! Fra første kjøretime fikk hun meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. Hun er tålmodig, tydelig i forklaringene og flink til å tilpasse undervisningen etter nivå.
Anne er veldig flink på å holde roen, selv når jeg gjorde feil og brukte heller situasjonene som læringsmuligheter. Det gjorde at jeg raskt ble tryggere og mer komfortabel bak rattet. Hun er fleksibel, tilrettelegger godt og virker genuint opptatt av at man skal lykkes.
Anbefaler henne virkelig til alle som ønsker en dyktig, hyggelig og engasjert kjørelærer! -
Rikke Solberg sivertsen
-
Marie Monsen
Jeg hadde en veldig god opplevelse med Terje Solbakken trafikkskole. Jeg hadde Anne Vindenes som kjørelærer og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun var avslappet, koselig å snakke med og god på å gi tilbakemelding på kjøringen. Jeg følte meg veldig trygg i bilen, og hun tilpasset seg etter mine behov. Hun gjorde slik at jeg rett og slett koste meg veldig på kjøretimene :) Jeg vil anbefale både Terje Solbakken trafikkskole og kjørelærer Anne på det sterkeste!
-
Andreas Ruskedal
-
Beate Strømmen
-
Alex Risøy
-
Alexander
-
Arne Nes Hjonnevag
-
Frøysa
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med Terje Solbakken Trafikkskole og spesielt med kjørelæreren min Anne Vindenes! Anne hjalp meg masse; hun var veldig tålmodig, hyggelig og ikke minst flink til å forklare, noe som gjorde at jeg følte meg trygg gjennom hele prosessen🫶 Jeg gikk fra å være usikker på om jeg kunne klare å ta lappen i det hele tatt til å få den på første forsøk, og det er alt på grunn av Anne og denne kjøreskolen! Jeg anbefaler denne kjøreskolen på det sterkeste og er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått❤️