Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Magnus Haug

    Veldig bra kurs

  • Gabriel Fuentes

    Very detailed sessions

  • Marius Næss

  • Caroline Krafft

    Anne er en sykt fin kjørelærer, hun er veldig trygg og jeg tviler aldri på at hun har kontroll selv om jeg ikke alltid føler jeg har det selv. Hun er positiv og jeg har lært så mye av henne som jeg aldri kommer til å glemme.

  • solvi lampe

    Jeg fikk anbefaling fra min storesøster om å bruke Anne Vindenes som kjørelærer, dette var en fantastisk anbefaling ! Hun fikk meg virkelig til å føle meg trygg på veien og godt forberedt til oppkjøringen. Anne gir god oppfølging og masse motivasjon hele veien.
    Anbefales på det sterkeste!🚘

  • Nora Margrethe

    Jeg hadde min kjøreopplæring hos Terje Solbakken Trafikkskole med Anne Vindenes som kjørelærer. Hun var veldig flink til å tilpasse seg mine behov, både hvor jeg ville hentes osv. i forhold til min skoleplan, men også hva jeg hadde behov for å øve på. Jeg trivdes godt på veien🙌🏻 Hun holder til rundt Lagunen/Sandsli området, så er du derfra vil jeg anbefale på det sterkeste å ta kjøretimer hos herlige Anne❤️❤️

  • Sara Daltveit

    Opplevde da kjekt. Lærte nye ting. Og VIKTIG med refleks😊

  • Phillilp Grønhaug (Phillip grønhaug)

    Takk for refleks

  • Khaled Alissa

    Takk for refleks 😁

  • Tove Olsen

    Eg er veldig fornøyd med Terje Solbakken trafikkskole og kjørelærer Rune Berteussen. Det har vært god informasjon, og tilpasset opplæring etter mine behov. Anbefaler denne kjøreskolen 👍

  • Tixy

    Takk for Reflex!

  • Filip Lundervold

    Gratis Refleks