Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Mina Sæthre

  • Sandra

  • Kulekms_10

    Takk for ein lærerik opplevelse, og takk for refleksen!

  • Mons Anders Hauge

    Dette veldig kjekt

  • Mathilde Krossøy

    Hyggeligt

  • Lyder Skeidsvoll

  • Leander

    Jeg har hatt gleden av å ha Reid som kjørelærer ved T. Solbakken Trafikkskole, og kan varmt anbefale ham. Han er en svært dyktig og tålmodig instruktør som skaper et trygt og profesjonelt læringsmiljø. Reid forklarer ting grundig og tilpasser opplæringen etter elevens behov, noe som gjør det både lærerikt og motiverende å lære å kjøre. Takket være hans veiledning føler jeg meg godt forberedt og trygg bak rattet.

  • Burhaan

    Fantastisk kjøreskole og Rune er en veldig komfortabel og hyggelig kjørelærer. Anbefaler Rune!

  • Jørgen Mæland

    Jeg opplevde stedet som veldig bra, lærerikt og gøy. Veldig gode kurs og lærere.

  • Synnøve Marie Almås

    Besto oppkjøringen i dag. Veldig fornøyd med TSolbakken som trafikkskole. Hadde Reid som kjørelærer og er veldig glad for det 😊 Han er flink å lære fra seg og fått meg til å like å kjøre bil 😊 Jeg anbefaler han som kjørelærer

  • Braa. Alnassan

    Gøy og skummelt opplevelse, Jeg deltok på mørkekjøringskurset her, og det var en veldig bra opplevelse. Instruktøren forklarte tydelig, og kurset var både lærerikt og interessant. Jeg føler meg tryggere på å kjøre i mørket nå. Anbefales

  • Gabriel Sandvik

    Det var gøy og nyttig å være ute i banen og få føle på lysstyrken. Kurset var ellers litt vel langt, lengre enn nødvendig. Men egentlig topp