Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Birk Nordeide-Eikeland

    Det har vært spennende. Det var gøyt å kjøre fort mot mørkkledde person og rope brems når vi så personen

  • Live Jørgensen

    Kjempe bra, veldig gøye folk som jobber der. Hvis du skal ta kurs velg t.solbakken.

  • Pernille Østensen

    Jeg synes det har vært lærerikt, spesielt at vi faktisk fikk være med i en ekte reel situasjon i bil. Jeg har lært nyttigheten av å bruke refleks og lys.

  • Sander Røskeland Farnes

    Jeg syntes det var gøyt og lærerikt. Gode lærere.

  • Rob Wood

    Had Johan as an instructor. Was very professional and accommodating. Made me feel at ease and was very encouraging i will definitely recommend him to others.
    The rest of the instructors and support Staff were also friendly, helpful and helpful.
    Again, will be my recommendation to anyone in need of this service

  • FluffyDoggo

    Veldig kompetente kjørelærere som vet hva de holder på med. Fikk god opplæring og undervisning hele veien. Vil anbefale 👍

  • Oskar Lien

    Helt fantastisk kjøreskole med profesjonelle og snille kjørelærere! Jeg anbefaler Terje solbakken trafikkskole til alle som har mulighet til å ta trafikkopplæring der👍🏽 Top kjøreskole!

  • Signe JEG

    Jeg er veldig fornøyd med kjørelæreren jeg fikk og prosessen mot å få lappen. Jeg er også fornøyd med kjøreskolen og anbefaler virkelig alle å utnytte seg av denne skolen☺️

  • Philip Hirth- Andersen

    Kanon bra kjøreskole

  • Anya Price

    Jeg tok klasse B hos Solbakken Trafikkskole og kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg kom dit helt tilfeldig gjennom et gavekort fra et event, og fikk Johan som kjørelærer på de gratis prøvetimene. Etter bare en time visste jeg at jeg ville fortsette med denne kjøreskolen. Johan er en utrolig dyktig, tålmodig og positiv lærer. Hver kjøretime har vært både lærerik og hyggelig, alltid med gode vibber i bilen. Han gir tydelige tilbakemeldinger, men samtidig klarer han å trekke frem det man gjør bra.
    Takket være den gode veiledningen tok jeg lappen med veldig gode resultater på kort tid. Anbefaler Solbakken Trafikkskole, spesielt med Johan som kjørelærer, på det aller sterkeste:)

  • Leijla Dadic

    Veldig kjekk og fin trafikkskole! Anbefaler til alle som skal ta lappen!!

  • Anders Godfrey