Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Anders Godfrey

  • Anders Godfrey

  • Monica Iversen

    Imøtekommende og dyktige ansatte med god kompetanse i sitt fag. God opplæring med konstruktive og motiverende tilbakemeldinger som førte til at jeg fikk mitt mc sertifikat. Anbefales på det sterkeste🤗

  • Nina Nysted

    Hyggelige og dyktige folk!
    Sørget for at jeg fikk maksimalt med læring god oppfølging underveis og konstruktive tilbakemeldinger..som endte med godkjent mc førerprøve😊

  • Thor-William Birkeland Temre

    Veldig flink og fornuftig lærere som forklarer og utdyper alle mulige spørsmål du kan tenke deg om trafikk og bil. Besto på første oppkjøring uten problemer🙌

  • Diana Vaivode

  • Arthur Næs

    Bestemte meg for å starte på første sertifikatet 3 uker før slutten av årets MC sesong, som i utgangspunktet er litt dårlig planlagt. Men med utrolig hyggelige og produktive kjøre timer med Fred og Lars kunne det ikke ha gått bedre!
    Anbefaler sterkt :)

  • Kiran Saeed

    Anbefaler på det sterkeste. Frode veldig flink og hyggelig lærer.

  • Oygunn Mathea

    Det var bra, Axel lærte oss godt opp:)

  • Andrew

    Amazing

  • Ola Heldal

    Utrolig kjekt og god opplæring, greie lærere og hyggelig leder😁

  • Erik olsnes jacobsen

    Godt miljø. Snille folk👍👍