-
andrea angell
-
Mina Sofie Høie Tangenes
-
Robert Gundersen
Jeg har bare hatt gode opplevelser hos Terje Solbakken. De er fleksibel og hjelper med det man føler man må øve mer på. Alle jeg har møtt, møtte meg med et smil, spesielt min kjørelærer. Alle kommentarer og tilbakemeldinger jeg har fått har vært gode, med litt selvdisiplin, fokus og gode refleksjoner så sitter kjøringen som en kule. I dag er jeg ferdig, men vil gjerne anbefale Terje Solbakken som kjøreskole. Som min kjørelærer sa "Let go! Da er vi kjørt"😉
-
Tanja Viskova
-
Zeynep Dagdevir
-
Filip
-
Marius Hjortland
-
Nathaniel Dyrdal
-
Joakim Aasen
-
Jessa Mae Aniban
I had a great experience with this driving school! My instructor ( Kine) was very professional, patient, and supportive throughout the whole process. She gave me so many helpful tips that really boosted my confidence behind the wheel. Thanks to her guidance, I was able to pass my driving exam on the first try. I’m really thankful for everything I learned here — highly recommended for anyone looking to become a safe and confident driver!
-
Hamid Reza Moradi
-
Aleksandar Stefanovic
Jeg har hatt det sinnsykt gøy, og anger ikke på valg av trafikkskole. Axel, number one kjørelærer! Anbefales!