Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • andrea angell

    Jeg har hatt det sinnsykt gøy, og anger ikke på valg av trafikkskole. Axel, number one kjørelærer! Anbefales!

  • Mina Sofie Høie Tangenes

    Har hatt en veldig fin tid med terje solbakken. Lært mye og blitt veldig selvsikker i trafikken

  • Robert Gundersen

    Jeg har bare hatt gode opplevelser hos Terje Solbakken. De er fleksibel og hjelper med det man føler man må øve mer på. Alle jeg har møtt, møtte meg med et smil, spesielt min kjørelærer. Alle kommentarer og tilbakemeldinger jeg har fått har vært gode, med litt selvdisiplin, fokus og gode refleksjoner så sitter kjøringen som en kule. I dag er jeg ferdig, men vil gjerne anbefale Terje Solbakken som kjøreskole. Som min kjørelærer sa "Let go! Da er vi kjørt"😉

  • Tanja Viskova

  • Zeynep Dagdevir

  • Filip

  • Marius Hjortland

  • Nathaniel Dyrdal

    Axel var en veldig god og dyktig kjørelærer! Han forklarte ting på en rolig og forståelig måte, og gjorde meg trygg bak rattet. Kan absolutt anbefales videre til andre som skal ta lappen!

  • Joakim Aasen

  • Jessa Mae Aniban

    I had a great experience with this driving school! My instructor ( Kine) was very professional, patient, and supportive throughout the whole process. She gave me so many helpful tips that really boosted my confidence behind the wheel. Thanks to her guidance, I was able to pass my driving exam on the first try. I’m really thankful for everything I learned here — highly recommended for anyone looking to become a safe and confident driver!

  • Hamid Reza Moradi

    Veldig greie lærere!👊🏼

  • Aleksandar Stefanovic

    Hyggelige og flinke mennesker. Anbefales på det sterkeste.