Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Marina Ulstad

    Kjempe fornøyd med læreren og resten av gjengen jeg traff i forbindelse med min opplæring. Øystein er utrolig flink, støttende, motiverende og rolig lærer. Han gir den tid en trenger, finner riktige ord og han anbefales på det sterkeste!

  • Joakim M

    Begynte på førerkortet for ca 1 mnd siden, med Terje som kjørelærer. Underveis når jeg foretrakk en annen bil, hentet de Tore ut av pensjonist tilværelsen for at det skulle gå opp - veldig behjelpelig, selv når de ikke hadde trengt å være det!
    Da jeg begynte var jeg redd for at de skulle prøve å "melke meg" for alt jeg hadde. Men nei, førerkortet ble mye billigere enn forventet og kjøreskolen var 10/10 på alle områder. Kan ikke anbefale tsolbakken sterkere. En skole som ser ferdighetene dine når du selv ikke gjør det.

  • Tamiix

    Super skole, og enda bedre lærer! Tusen takk Lars

  • Emma Bremerthun

  • Ingar Matias Eide

    Kjempefin gjeng med godt humør på TSolbakken!!
    Legger seg i selen for at du skal lykkes med å få sertifikat.
    Anbefales på det varmeste 😃

  • Mariann Fyllingsnes

    Bergens beste kjøreskole! Så dyktige og hyggelige lærere som gjør sitt ytterste for at elevene skal lykkes med lappen. 10/10 kommer til å anbefale til alle jeg kjenner som skal ta førerkort ❤️

  • Caroline

  • Ellinor Jordal

    Koselige, lærerike og trygge kjøretimer med gode tilbakemeldinger på både hva man kan gjøre bedre og på hva man mestrer! Kine er også super snill, så det blir veldig hyggelige bilturer med hun! Anbefales 🥰

  • Badr L.R

    Super trafikkskole, gode biler å dyktige lærere. Anbefaler Reid

  • Henrik Raknes

    Jeg hadde Reid Stenseen som kjørelærer og kunne ikke anbefalt mer! Veldig dyktig og god å lære fra seg!🙌🏼

  • mina engen

    Utrolig fornøyd med Solbakken som trafikkskole! Jeg hadde Reid som kjørelærer og det er jeg glad for. Dyktig og morsom lærer som ikke bare lærte meg å kjøre men fikk meg til å like å kjøre! Anbefales

  • Tigland

    Kjørte me Reid. Proffesjonell type, ryddig og strukturert type! Veldig fornøyd me læraren som hjalp meg på veie te å bestå me glans på oppkjøringa. Anbefale å bruke han.