-
Marina Ulstad
-
Joakim M
Begynte på førerkortet for ca 1 mnd siden, med Terje som kjørelærer. Underveis når jeg foretrakk en annen bil, hentet de Tore ut av pensjonist tilværelsen for at det skulle gå opp - veldig behjelpelig, selv når de ikke hadde trengt å være det!
Da jeg begynte var jeg redd for at de skulle prøve å "melke meg" for alt jeg hadde. Men nei, førerkortet ble mye billigere enn forventet og kjøreskolen var 10/10 på alle områder. Kan ikke anbefale tsolbakken sterkere. En skole som ser ferdighetene dine når du selv ikke gjør det. -
Tamiix
-
Emma Bremerthun
-
Ingar Matias Eide
-
Mariann Fyllingsnes
-
Caroline
-
Ellinor Jordal
-
Badr L.R
-
Henrik Raknes
-
mina engen
-
Tigland
Kjempe fornøyd med læreren og resten av gjengen jeg traff i forbindelse med min opplæring. Øystein er utrolig flink, støttende, motiverende og rolig lærer. Han gir den tid en trenger, finner riktige ord og han anbefales på det sterkeste!