-
Kaja Ottesen
-
Endre Natvik
-
Thor André Dyrdal
-
Hege Sandberg
T Solbakken var den eneste trafikkskolen, som vi fant i Norge, som tilbød opplæring på tung motorsykkel med automatgir. I tillegg kunne de komprimere opplæringen til en uke - noe som passet oss som kom fra Fredrikstad. De var også behjelpelige med å anbefale overnattingssteder.
Tro det eller ei, men vi fikk også låne motorsykler for øvingskjøring.
Sjåførlærerne var hyggelige, veldig motiverende og
dyktige. -
monika solheim
Jeg anbefaler Terje Solbakken Trafikkskole varmt!
De er et dynamisk team som virkelig har jobbet for at jeg skulle komme i mål med A-lappen på MC. Jeg ble møtt på en positiv og god måte, og opplæringen har vært krydret med mye latter, gode samtaler og velvære ❤️ – selv når jeg har vært langt utenfor komfortsonen.
Spesielt vil jeg trekke frem Frank Kristian, som med sitt rolige vesen fikk pulsen min ned og kjøregleden opp. Uten hans støtte ville nok MC-drømmen fremdeles bare vært en drøm. Ikke minst vil jeg også takke Fred for hans klinkende klare tilbakemeldinger og støttende tilstedeværelse – og Jannicke på administrasjonen, som har trukket i trådene.
Jeg kommer til å savne folka – og det er et godt tegn! 😊» -
Aleksander Heie
Jeg tok MC-oppkjøringen her – og besto! Hele opplevelsen var trygg, lærerik, og utrolig motiverende. Instruktørene er engasjerte, dyktige og tilpasningsdyktige. Det føltes både personlig og profesjonelt: skolen tilbyr beståttgaranti, og setter deg som elev i fokus. Jeg vil på det varmeste anbefale Terje Solbakken til alle som ønsker en trygg og effektiv vei til MC-lappen!
-
Leander Arnø
-
Tor Fleissner
-
Andreas Skaar
-
Katrine Svence-Kronberga
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Skulle gjerne gitt flere stjerner om det var mulig!
Terje Solbakken Trafikkskole anbefales på det varmeste! Profesjonell, hyggelig og med kjørelærere som virkelig bryr seg om elevene sine. Hele prosessen har vært trygg, effektiv og positiv fra start til slutt.
En spesiell takk og anbefaling går til Axel, som er en utrolig dyktig kjørelærer. Han er varm, morsom og flink til å skape trygghet – selv i krevende situasjoner. Med sin rolige tilnærming og gode humør gjør han læringen både effektiv og gøyal.
Det har alltid vært rom for å stille spørsmål og si ifra, og han møter det med forståelse og respekt. Kombinasjonen av kompetanse, humor og trygghet gjør at man virkelig vokser bak rattet.
En stor takk til Axel for alle de fine kjøretimene og jeg er glad for at du har vært en så stor del av denne reisen for meg! ❤️
Jeg kunne ikke bedt om en bedre lærer – eller en bedre trafikkskole! 🙌 -
Henrik Heltzer
-
Mathias Moen
Bare gode erfaringer! Hadde Reid som kjørelærer. Veldig dyktig i jobben sin, ville anbefalt han til alle:)