Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Ørjan M

    Hyggelige folk og god stemning. Masse god kompetanse og opplæring

  • Marius Birkeli

    Hyggelige kjørelærere

  • Stian Kallestad

    Hyggelige og engasjerte, både lærere og de i administrasjon, som gir av seg selv og gjør opplæringsfasen til en hyggelig, god og lærerik opplevelse. Anbefales.

  • Vebjørn Heggernes

  • Aleksander Olsen

    Vil absolutt anbefale denne trafikkskolen! Hadde intenstiv opplæring med Fred på mc. Veldig flink kjørelærer, gir god konstruktiv kritikk, men også mye ros ved god kjøring. Hadde en fantastisk opplæring med han.

  • Lars Petter Mæland

    Jeg hadde en skikkelig fin opplæringsprosess hos Terje Solbakken Trafikkskole AS sammen med Øystein, Frank, Fred og Lars. Dette er lærere med humør, kompetanse, forståelse og ro, og de har alle bidratt til å gjøre min opplæring til en svært god opplevelse! Jeg har sett frem til hver eneste time, og har sett utvikling hver eneste gang. Anbefales 😇

  • Even Våge

    Flinke kjørelærere, og bra intensivkurs! Øystein og Fred er helt konge🤩

  • Mats Stenseth

    Veldig jordnær gjeng, imøtekommende og flott miljø. God grunnlag for å lære mye nyttig og sikker kjøring. Anbefales

  • Kjersti Lid

    Jeg har brukt denne kjøreskolen til MC-lappen, og har vært veldig fornøyd. Opplæringen har vært grundig, utfordrende og samtidig gøy. Har hatt opplæring med flere kjørelærere, og alle har vært svært dyktige. Anbefaler å bruke denne kjøreskolen på det sterkeste!

  • Emily Ekeland-Jones

    Anbefaler sterkt denne kjøreskolen, ikke minst Fred 🙏👏 Å kjøre med Fred var helt topp! Han gjorde hele opplevelsen mye mindre stressende enn jeg trodde den kom til å bli. Han forklarte ting på en enkel og rolig måte som virkelig fikk meg til å forstå og føle meg trygg bak rattet.

    I tillegg er han skikkelig morsom, lett å snakke med og skaper god stemning i bilen. Vi hadde masse gøye samtaler underveis, og jeg gledet meg faktisk til hver kjøretime! I tillegg var det var alltid god flyt mellom det seriøse og det morsomme, Fred visste akkurat når vi skulle fokusere og når det var rom for å le litt. Den balansen gjorde timene både effektive og hyggelige 😊👏

    Anbefaler Fred og T. Solbakken på det varmeste til alle som vil lære å kjøre på en trygg, enkel og morsom måte!

  • Otto Formo

    Utrolig dyktige lærere, mindre enn 1 mnd fra første kjøretime til oppkjøring med meget bestått.

    Anbefales på det sterkeste!

  • Narendra Mydur

    I just passed my driving test and had a great experience with T. Solbakken Skole! My instructor, Kine, was amazing — super kind, really knowledgeable. Her clear instructions and calm approach helped me feel confident and ready for the test. Every lesson was smooth and well-organized. I truly appreciate her support and would definitely recommend this school to anyone learning to drive. Ask for Kine — she’s the best!