-
Ørjan M
-
Marius Birkeli
-
Stian Kallestad
-
Vebjørn Heggernes
-
Aleksander Olsen
-
Lars Petter Mæland
Jeg hadde en skikkelig fin opplæringsprosess hos Terje Solbakken Trafikkskole AS sammen med Øystein, Frank, Fred og Lars. Dette er lærere med humør, kompetanse, forståelse og ro, og de har alle bidratt til å gjøre min opplæring til en svært god opplevelse! Jeg har sett frem til hver eneste time, og har sett utvikling hver eneste gang. Anbefales 😇
-
Even Våge
-
Mats Stenseth
-
Kjersti Lid
-
Emily Ekeland-Jones
Anbefaler sterkt denne kjøreskolen, ikke minst Fred 🙏👏 Å kjøre med Fred var helt topp! Han gjorde hele opplevelsen mye mindre stressende enn jeg trodde den kom til å bli. Han forklarte ting på en enkel og rolig måte som virkelig fikk meg til å forstå og føle meg trygg bak rattet.
I tillegg er han skikkelig morsom, lett å snakke med og skaper god stemning i bilen. Vi hadde masse gøye samtaler underveis, og jeg gledet meg faktisk til hver kjøretime! I tillegg var det var alltid god flyt mellom det seriøse og det morsomme, Fred visste akkurat når vi skulle fokusere og når det var rom for å le litt. Den balansen gjorde timene både effektive og hyggelige 😊👏
Anbefaler Fred og T. Solbakken på det varmeste til alle som vil lære å kjøre på en trygg, enkel og morsom måte! -
Otto Formo
-
Narendra Mydur
I just passed my driving test and had a great experience with T. Solbakken Skole! My instructor, Kine, was amazing — super kind, really knowledgeable. Her clear instructions and calm approach helped me feel confident and ready for the test. Every lesson was smooth and well-organized. I truly appreciate her support and would definitely recommend this school to anyone learning to drive. Ask for Kine — she’s the best!
Hyggelige folk og god stemning. Masse god kompetanse og opplæring