Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Ronja Dijkhuizen

    Fantastisk bra! En stooor takk til kjøreskolen og spesielt kjørelærer Fred Richard som gjor at æ klarte Mc-lappen 😍 meget meget fornøyd!

  • David Østby

    Hyggelige folk, god og grundig opplæring av flinke lærere. Kan varmt anbefales.

  • MATI BOY

    Heilt fantastisk kjøreskule med meget flinke folk

  • Chris Ronny Rasmussen

    Tok intensivkurs og fikk mc lappen på 1,5 uke.
    Kan anbefale Terje Solbakken Trafikkskole, flinke og hyggelige lærere.

  • Sarah Mosevoll

    Utrolig bra kjøreskole! Fikk god opplæring av dyktig kjørelærer. Ansatte er veldig trivelige og hjelpsomme. Anbefaler Terje Solbakken trafikkskole på det sterkeste!

  • Bernt Nordvik

    Dyktige inkluderende kjørelærere, profesjonellt oppsett med timer og betalinger. Alt ble gjennomført som planlagt på forhånd, av en fantastisk kontordame. Tommel opp for denne sjåførskolen👍🏻😊

  • Maren Grøndahl

    Jeg har hatt kjøreopplæring på MC her, og den har vært grundig og av god kvalitet. Samtidig har den vært preget av en tydelig progresjon fra gang til gang, som gir en enorm mestringsfølelse. Her møter man mange kjørelærere med høy kompetanse og som gladelig deler av denne. Jeg ønsker å rette en spesiell takk til Øystein som har ledet meg trygt fram til oppkjøring, og som alltid har stilt opp på timene våre med et glimt i øyet. Han har vist meg at man kan lære masse samtidig som man kan ha det veldig gøy på veien. Jeg anbefaler denne kjøreskolen på det sterkeste!

  • Sondre Kvant

    Helt fantastisk kjøreskole. Fikk en utrolig dyktig kjørelærer ! Anbefales🙂

  • Oscar D Træen

    Veldig fornøyd

  • Elias Stave Mjåtvedt

    Fekk god opplæring og lærte veldig masse

  • Viktoria2 Reed

    Flotte kjøretimer med gode instruktører, Anbefaler virkelig Fred i kjøregår.

  • NasseNoff 1

    Fine folk!