-
Ronja Dijkhuizen
-
David Østby
-
MATI BOY
-
Chris Ronny Rasmussen
-
Sarah Mosevoll
-
Bernt Nordvik
-
Maren Grøndahl
Jeg har hatt kjøreopplæring på MC her, og den har vært grundig og av god kvalitet. Samtidig har den vært preget av en tydelig progresjon fra gang til gang, som gir en enorm mestringsfølelse. Her møter man mange kjørelærere med høy kompetanse og som gladelig deler av denne. Jeg ønsker å rette en spesiell takk til Øystein som har ledet meg trygt fram til oppkjøring, og som alltid har stilt opp på timene våre med et glimt i øyet. Han har vist meg at man kan lære masse samtidig som man kan ha det veldig gøy på veien. Jeg anbefaler denne kjøreskolen på det sterkeste!
-
Sondre Kvant
-
Oscar D Træen
-
Elias Stave Mjåtvedt
-
Viktoria2 Reed
-
NasseNoff 1
Fantastisk bra! En stooor takk til kjøreskolen og spesielt kjørelærer Fred Richard som gjor at æ klarte Mc-lappen 😍 meget meget fornøyd!