Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Robin

  • Christian Magnusson

    Fantastisk personale. Trivelige, hjelpsomme og VELDIG inkluderende.
    Stort takk til Marius som hjelpte meg med å klare mc lappen.
    Anbefaler alle å høre av seg til Terje Solbakken Trafikkskole hvis man skal ta noen form av førerkort!

    Tusen hjertelig takk til Terje og all personal.

  • Sine Foster Andersen

    Veldig bra! Anbefaler.

  • Kuberan Thurairajah

    Vi er utrolig fornøyde med Terje Solbakken Trafikkskole! Vår sønn tok lappen nylig, og hele prosessen fra første kjøretime til bestått førerprøve tok nøyaktig én måned – imponerende effektivt og profesjonelt. Kjørelærerne Frank og Kine fortjener spesielt skryt. De har vært dyktige, tålmodige og veldig flinke til å tilpasse seg vår sønns behov, spesielt med tanke på skole og prøver. Fleksibiliteten med kjøretimene gjorde det enkelt å få til alt uten stress. Vi setter stor pris på den gode oppfølgingen og kan trygt anbefale Terje Solbakken Trafikkskole til alle som er på utkikk etter en seriøs og trygg trafikkskole!

  • Kaja Knudsen

    Jeg har vært veldig glad for min opplevelse med solbakken trafikkskole, og er veldig glad jeg valgte denne kjøreskolen, og anbefaler Frank-Kristian som kjørelærer! Vi har hatt gode kjøretimer, med både læring og latter😀😇

  • San Dah

    Ble anbefalt av en venn om trafikkskolen og må si skjønner godt hvorfor. Er veldig fornøyd selv. Blir alltid møtt med et smil og man føler seg sett. Hadde Rune som kjørelærer og er veldig fornøyd og kunne ikke ha vært mer takknemlig. Har lært så mye av han, svært gode på å lære bort sin kunnskap. Det kommer jeg alltid til å ta med meg videre. Kommunikasjon har ikke vært noe problem, lett å avtale tid og møteplass. Litt trist da jeg ble ferdig med lappen, når man har hatt så mange gode kjøretimer men står igjen i dag med takknemlighet og stolthet. Anbefaler virkelig denne kjøreskole. Tusen takk for hjelpen. (Det var vært pengene)

  • Aram Rojava

    Jeg bestod oppkjøringen forrige uke , og jeg vil takke Terje Solbakken Trafikkskole og spesielt læreren min,Annette og øystein

    Tusen takk for all hjelpen😊

  • Jonathan Bjerche

  • Alexander Vik

    Veldig god kunde service hjelper gjennom hele prosessen!

  • Corneille Bizwinayo

    Jeg bestod oppkjøringen i dag, og jeg vil takke Terje Solbakken Trafikkskole og spesielt læreren min, Axel!

    Tusen takk for all hjelpen og støtten jeg har fått underveis. Axel er en utrolig dyktig lærer – tålmodig, snill og profesjonell. Det var alltid hyggelig og trygt å kjøre med ham, og han har virkelig hjulpet meg til å føle meg trygg bak rattet.

    Jeg er utrolig fornøyd med undervisningen og opplevelsen hos dere, og jeg kan varmt anbefale Axel og [Trafikkskolens navn] til alle som skal ta førerkort.

    Tusen takk igjen, jeg er så takknemlig og veldig, veldig glad! 💚🤗

  • Pelle Kanin

    Veldig fornøyd med min kjørelærer Øystein. Han er flink til å følge deg opp, og er veldig nøye med deg i trafikken. Det gjorde for meg at oppkjøring føltes enkelt ut.

  • Julie Tolleshaug

    Veldig bra samarbeid, flinke lærere!