-
Rebekka Gabrielsen
-
Mathilde Valdersnes
-
Lucas C
-
Kasper Meyer
-
Lu Serrano
I tried different driving schools and I only recommend this one. Lise is the best instructor, very patient and calm. She knows how to give feedback in order for you to learn quicker and better.
If you are in the process of changing your foreign driver license for the Norwegian one and you are daunted by the process, call them. They will help you understand the requirements even if you don't speak Norwegian. -
Marius Lund Halland
-
Eirik Melkeråen
-
Kjersti Brænden Berge
Superfornøyd med denne trafikkskolen! Føler jeg fikk god opplæring og opplevde ikke press på mengden kjøretimer. Fikk gode tips til hva som kunne øves på hjemme. De tilbyr og kjøretest, som jeg opplevde var veldig nyttig i forkant av oppkjøring. Kan anbefale kjørelærer Frode! God stemning i bilen med gøye samtaler og god læring! 🙌🏼
-
Fernando
-
carina Hella
Uten tvil Bergens beste kjøreskole! 🤩Jeg tok MC lappen her nylig. Hadde Marius (som hovedlærer) og kjørte også en del med Fred. To fantastisk dyktige, tålmodige og positive lærere. Jeg var helt grønn på alt som hadde med motorsykkel å gjøre da jeg stilte opp til første time, men Marius og Fred tok utfordringen på strak arm. Det var lett å senke skuldrene og føle seg trygg med de to som lærere. De så løsninger på eventuelle utfordringer, var positive hele veien, og var svært gode på å lære bort sin kunnskap. Det var veldig gøy og lærerikt å kjøre med dem😊Det var nesten litt vemodig etter bestått oppkjøring, da jeg visste jeg ikke skulle kjøre med dem flere ganger. Alle på kontoret og resterende kjørelærere jeg møtte på min vei var også veldig hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler denne kjøreskolen på det varmeste!😁🤩
-
Andrianne Skjold
Drømmer starter tidlig, sier Terje og co, men Janicke på kontoret og gutta hjelper deg like gjerne når drømmer starter seint. "Hvor vanskelig kan det være?", tenkte jeg før jeg begynte, men dette er kanskje det vanskeligste jeg noen gang har gjort! Jeg klarte det fordi kjørelærerne var gode pedagoger og heiet meg i mål! I tillegg kjørte jeg senket sykkel og kløtsjen ble tilpasses de små hendene mine. Det er en hærlig følelse å være i mål! Når du lærer å kjøre sykkel når du er 50, kjenner du at du lever. Det er verdt det!
-
oddbol l
Super fornøyd med både kjøreskolen og læreren 👐