Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Rebekka Gabrielsen

    Super fornøyd med både kjøreskolen og læreren 👐

  • Mathilde Valdersnes

  • Lucas C

    Veldig behagelige kjørelærerne som vil lære deg å kjøre bil. Hadde reid og han var kjempe flink, så du her heldig hvis du får han 😄

  • Kasper Meyer

    Superfornøyd med denne trafikkskolen. Hyggelige ansatte, spesielt Reid. Jeg anbefaler han på det sterkeste

  • Lu Serrano

    I tried different driving schools and I only recommend this one. Lise is the best instructor, very patient and calm. She knows how to give feedback in order for you to learn quicker and better.

    If you are in the process of changing your foreign driver license for the Norwegian one and you are daunted by the process, call them. They will help you understand the requirements even if you don't speak Norwegian.

  • Marius Lund Halland

    Ringte på kort varsel og spurte om det var mulig å få tatt kjøretimer på BE
    Fikk ordnet alt fra bestilling på oppkjøring på under en uke, veldig god service og gode instruktører!

  • Eirik Melkeråen

    Var heldig å fikk kjøre litt med alle sjåførlærerne, fenomenal opplæring og trivelig, lett prat med alle sammen. Kan desverre bare gi 5 stjerner, men det skulle vært minst syv. Lappen bestått på første forsøk 👍 10/10 fra meg 😁

  • Kjersti Brænden Berge

    Superfornøyd med denne trafikkskolen! Føler jeg fikk god opplæring og opplevde ikke press på mengden kjøretimer. Fikk gode tips til hva som kunne øves på hjemme. De tilbyr og kjøretest, som jeg opplevde var veldig nyttig i forkant av oppkjøring. Kan anbefale kjørelærer Frode! God stemning i bilen med gøye samtaler og god læring! 🙌🏼

  • Fernando

    I have such a great experience in this trafikk skole from the very beginning. Customer service is amazing and my instructor Rune was the best I have ever had. I can just highly recommend this skole to everyone who needs to get driven license.

  • carina Hella

    Uten tvil Bergens beste kjøreskole! 🤩Jeg tok MC lappen her nylig. Hadde Marius (som hovedlærer) og kjørte også en del med Fred. To fantastisk dyktige, tålmodige og positive lærere. Jeg var helt grønn på alt som hadde med motorsykkel å gjøre da jeg stilte opp til første time, men Marius og Fred tok utfordringen på strak arm. Det var lett å senke skuldrene og føle seg trygg med de to som lærere. De så løsninger på eventuelle utfordringer, var positive hele veien, og var svært gode på å lære bort sin kunnskap. Det var veldig gøy og lærerikt å kjøre med dem😊Det var nesten litt vemodig etter bestått oppkjøring, da jeg visste jeg ikke skulle kjøre med dem flere ganger. Alle på kontoret og resterende kjørelærere jeg møtte på min vei var også veldig hyggelige og hjelpsomme. Anbefaler denne kjøreskolen på det varmeste!😁🤩

  • Andrianne Skjold

    Drømmer starter tidlig, sier Terje og co, men Janicke på kontoret og gutta hjelper deg like gjerne når drømmer starter seint. "Hvor vanskelig kan det være?", tenkte jeg før jeg begynte, men dette er kanskje det vanskeligste jeg noen gang har gjort! Jeg klarte det fordi kjørelærerne var gode pedagoger og heiet meg i mål! I tillegg kjørte jeg senket sykkel og kløtsjen ble tilpasses de små hendene mine. Det er en hærlig følelse å være i mål! Når du lærer å kjøre sykkel når du er 50, kjenner du at du lever. Det er verdt det!

  • oddbol l

    Tok lappen på klasse A, skikkelig grei gjeng, gir riktig opplæring tik riktig tid😊 Fred er tha best👌