-
Mustafa Hayder
-
Bente Vines
-
Hanna Henriksen
Tok nylig MC lappen med Terje Solbakken trafikkskole! For en fantastisk kjøreskole! Jeg kan anbefale de på det sterkeste. Utrolig hyggelige og imøtekommende alle jeg har møtt på min vei, både kjørelærere og de som jobber på kontoret! Hos Terje Solbakken trafikkskole føler du deg sett og ivaretatt! De er også meget dyktig på sosialemedier, med tips og råd til alt som omhandler bil og MC lappen.
-
Elena Bianca Balaban
-
Bettina Steckmest
-
Julie Andersen
Jeg har nylig tatt lappen på A1 og den oppfølgingen jeg hadde gjennom TerjeSolbakken har vært helt fantastisk :) Kjørelærerne der er kjempe koselige og veldig gode til å lære vekk!! De er alltid i godt humør og møter deg alltid med et smil ;)
Ikke minst er de god på tilrettelegging for elevene deres for at det skal passe best mulig med de kjøretidene som blir satt opp ;) Jeg har kun hørt positive ting om trafikkskolen og etter jeg selv har kjørt med dem, kan jeg si meg helt enig om at disse er en av de bedre/beeestee kjøreskolene :)))) -
Mariel Sundal
-
Anita Hamlott
-
Ruben Hansen
-
Wiktoria Wiktorowska
Kunne ikke vært mer fornøyd! Kjørte sammen med Annette og hun har lært meg såååå sykt mye! Har kjørt med en annen kjøreskole i nesten 3 år før eg begynte på Terje Solbakken der eg ikke følte det var noe fremgang bortsatt fra at de «melket meg for penger», og her derimot har vi blitt ferdig med lappen på 2 måneder med bestått oppkjøring på første forsøk.
Annette fikk meg til å bli selvsikker på veiene, ga meg masse gode tips og råd og var sist men ikke minst super hyggelig og flink lærer. Hun har gitt meg konkrete tilbakemeldinger med fokus på hva som bør øves mer på og det satt eg veldig stor pris på. Har også vært på kurs med Kine og hun var også super dyktig og flink! Kan virkelig anbefales til absolutt alle!! -
Lavran Sunde
-
Silje V
Utrolig fornøyd med en god mc opplæring! Veldig samarbeidsvillige og god på kommunikasjon :) Takknemlig for å ha gode kjørelærere som sørget for at MC lappen var en gøy opplevelse! Anbefaler virker denne gjengen til alle som er en smule nervøs for å lære seg å kjøre MC eller bare ønsker seg flinke kjørelærere.
Wonderful teacher and a wholesome experience.