Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Mustafa Hayder

    Wonderful teacher and a wholesome experience.

  • Bente Vines

    Perfekt trafikkskule! God kommunikasjon, flinke, blide og engasjerte trafikklærere. Effektiv opplæring, jenta mi fekk lappen på eit blunk, og koser seg no med lappen på A1. Tusen takk!

  • Hanna Henriksen

    Tok nylig MC lappen med Terje Solbakken trafikkskole! For en fantastisk kjøreskole! Jeg kan anbefale de på det sterkeste. Utrolig hyggelige og imøtekommende alle jeg har møtt på min vei, både kjørelærere og de som jobber på kontoret! Hos Terje Solbakken trafikkskole føler du deg sett og ivaretatt! De er også meget dyktig på sosialemedier, med tips og råd til alt som omhandler bil og MC lappen.

  • Elena Bianca Balaban

    Fikk så mye hjelp til å ta lappen for A2. Flinke lærere og gode mc. Etter all obligatorisk opplæring fikk jeg også låne sykler til å øvelseskjøre, ettersom jeg hadde ikke min egen. Bestod på første forsøk🥰

  • Bettina Steckmest

    Super trafikkskole for å gjennomføre MC opplæring på! Alle instruktørene er kjempe flink til å lære vekk og tilbudet om enkel/dobbel/trippel timer hjelper veldig for å få mye ut av timene 🎉

  • Julie Andersen

    Jeg har nylig tatt lappen på A1 og den oppfølgingen jeg hadde gjennom TerjeSolbakken har vært helt fantastisk :) Kjørelærerne der er kjempe koselige og veldig gode til å lære vekk!! De er alltid i godt humør og møter deg alltid med et smil ;)
    Ikke minst er de god på tilrettelegging for elevene deres for at det skal passe best mulig med de kjøretidene som blir satt opp ;) Jeg har kun hørt positive ting om trafikkskolen og etter jeg selv har kjørt med dem, kan jeg si meg helt enig om at disse er en av de bedre/beeestee kjøreskolene :))))

  • Mariel Sundal

    Kjempeflinke sjåførlærere! Go kapasitet på kjøretimer også 😄
    En utrolig kjekk gjeng som jobber på t.solbakken trafikkskole!

  • Anita Hamlott

    Kan varmt anbefale Terje solbakken trafikkskole og spesielt min kjørelærer Frank ,han er super på alle måter. Blid, god på å formidle kunnskap /kjøring og såg meg veldig godt i forhold til kva eg måtte trene meir på.Er veldig tilstede og fulgte meg godt opp på alle måter mot lappen.

  • Ruben Hansen

    Super opplæring.

  • Wiktoria Wiktorowska

    Kunne ikke vært mer fornøyd! Kjørte sammen med Annette og hun har lært meg såååå sykt mye! Har kjørt med en annen kjøreskole i nesten 3 år før eg begynte på Terje Solbakken der eg ikke følte det var noe fremgang bortsatt fra at de «melket meg for penger», og her derimot har vi blitt ferdig med lappen på 2 måneder med bestått oppkjøring på første forsøk.
    Annette fikk meg til å bli selvsikker på veiene, ga meg masse gode tips og råd og var sist men ikke minst super hyggelig og flink lærer. Hun har gitt meg konkrete tilbakemeldinger med fokus på hva som bør øves mer på og det satt eg veldig stor pris på. Har også vært på kurs med Kine og hun var også super dyktig og flink! Kan virkelig anbefales til absolutt alle!!

  • Lavran Sunde

    Fantastisk kjøreskole! Mest sannsynlig Bergens beste. Hadde en god og engasjert lærer. Fikk lappen på 1 måned cirka. Bestod både teori og oppkjøring på første forsøk. Anbefales☺️

  • Silje V

    Utrolig fornøyd med en god mc opplæring! Veldig samarbeidsvillige og god på kommunikasjon :) Takknemlig for å ha gode kjørelærere som sørget for at MC lappen var en gøy opplevelse! Anbefaler virker denne gjengen til alle som er en smule nervøs for å lære seg å kjøre MC eller bare ønsker seg flinke kjørelærere.