Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Erik Finne Oppegård

  • Trond Vikum

  • Jim Rognaldsen

    Veldig gøy og flinke instruktører 👍

  • Lars Varden

  • Inge Vetlækre

    Fantastisk gjeng frå solbakken.dei har levert kjøreoplering for meg i 6 år på rudskogen kommer til neste år og

  • Trine Helen Solberg

    Supre dager på Rudskogen! Jeg kommer igjen!

  • Eilif Stensaker

    Jeg er utrolig fornøyd med kjøretimene hos Terje Solbakken og spesielt med Johan som kjørelærer. Johan er en utrolig flink og tålmodig kjørelærer. Han forklarer ting tydelig, skaper trygghet og gjør kjøretimene både lærerike og hyggelige. Anbefales sterkt!

  • Andreas Skarstrup

  • Jonas Litlabø

    Kan virkelig anbefale T Solbakken hvis du skal ta MC-lappen. Bestod oppkjøringen i dag, så er veldig fornøyd. Tusen takk for en fin og gøy opplæring!

  • Stian

    Umiddelbar respons på henvendelsen min, der jeg fikk satt opp gratis prøvetime, og deretter intensiv opplæring skreddersydd etter min hverdag.
    ENORM takk til trafikklærer Johan, som er utrolig dyktig i faget sitt, og som skaper en veldig artig, trygg og behagelig stemning i bilen. 10/10!

  • Reidulf Hope

    Tok intensivkurset på Sørlandet med Hæggis, og opplæringen ble gjennomført som forventet.
    Jeg hadde relativt lite kjøreerfaring, men besto førerprøven etter kurset.
    Absolutt å anbefale.

  • Mille Oldereid

    Har akuratt kjørt opp med t solbakken og er veldig fornøyd. Kjørelæreren min Anne vindernes kan jeg virkelig anbefale til alle som vil ta lappen. Bak rattet fikk hun meg til å føle meg trygg i trafikken. Hun er en flink lærer som er rolig når man gjør feil, og hjelper deg lære av de feilene.