Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Cindy

    Definitely one of the best trafikkskole in Bergen!
    They have best instructors like Kine, who is very patient and will push you out of your comfort zones. And ofc, Lise Nes, who is chill and will convince you to believe in yourself abilities (there's always room for improvements and practice makes u better or even BEST). Both of them made me manage to passed my driver's license. No words can express how grateful I am for you 2 and the tsolbakken trafikkskole.
    Their teaching techniques, route to drive and approach to students is outstanding. It's like you're looking forward to drive with them again. And plus taking the oppkjøring makes u feel like an ordinary driving day with Kine😎🤘🏻.

  • Simen Laastad

    Knallbra og kjekk opplæring på motorsykkel, med kjørerlæreren Fred Richard

  • Runar Gjelsvik

    Tok intensivkurs på MC og storkoste meg med Fred & resten. Dagene gjekk fort unna med lærerike timer og mykje latter! Dyktige & engasjerte kjørelærere. Anbefales😊

  • patryk dunaj

    Fantastisk flinke lærere anbefalles 🤩
    Tok intensivkurs på kl A både kjøretimer og alt på under 3 uker med oppkjøring 👌

  • Henrik Houge

    Fred er rå!

  • Tarjei Hovland

    Lærte mye med en god opplevelse, kan anbefalest på det sterkeste.

  • Space Llama

    Fred er BEST.

  • Martin Skjold

    Fantastisk kjøreskole takk til frank/marius/fred/Lars for en fantastisk og lærefull uke på motorsykkel 👍👍👍 terningkast 7

  • Willyam Knutsen

    Veldig god opplæring, og hyggelige folk. Dette er en kjøreskole eg anbefaler sterkt

  • Francesca Johansen

    Anbefaler Terje Solbakken trafikkskole - og kjørelærer Frank-Kristian - på det absolutt sterkeste! Hadde gitt flere stjerner om mulig 🌟Jeg har vært livredd å kjøre bil i nesten 10 år, men fikk lappen på B (automat) i dag etter to måneder med opplæring 😃 Tusen takk til Frank-Kristian, en utrolig flink, hyggelig og kunnskapsrik lærer som utstråler ro og kompetanse. Jeg er kjempefornøyd med opplæringen jeg har fått og anbefaler alle som skal i gang med kjøring å velge Terje Solbakken!

  • Maja Helland

    👏👏

  • Birte-Helen Rød

    Kan virkelig anbefale denne trafikkskolen. Et veldig godt samarbeid mellom hjem og kjøreskole, og spesielt takk til lærer Arne for flott oppfølging og tilrettelegging