Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Mia Vik

    Kjempe flinke og dyktige kjørelærere! De lærer på en måte der du forstår det med engang! Jeg er kjempe fornøyd!

  • Aleksander Setrum

    Flink og hyggelig kjørelærer.

  • Thefanofcss

    Flott opplevelse hos de. Hadde en flink og tålmodig lærer som forklarte alt på en veldig forståelig måte, som gjorde opplæringen på BE til en lek. Takk.

  • Harald

    Veldig gode kjørerlærere med god service. Får deg igjennom timene og frem til oppkjøring på en profesjonell måte😀

  • Adrian Sundsbakk

    Veldig bra kjøreskole som lærer deg alt du trenger!

  • Ulrik Osberg

    Flinke lærere

  • Magnus Ingvaldsen

  • Sebastian Kristiansen

    Morsomme og gode lærere

  • Haavard Eide

    Reid var en helt fantastisk kar. Det var lett å holde oversikt og solbakken var fantastisk til å legge til rette.

  • Nora

    Veldig fornøyd med Tsolbakken. Flinke og trygge kjørelærere, gode kurs og dei er veldig imøtekommende! Her vil alle lærerene elevens beste. Anbefales!

  • Cathrine Ketelsen

    Jeg kjørte med Kine og vi klaffet midt i blinken. Hun er en fantastisk kjørelærer, jeg ble nesten litt trist når jeg fikk lappen og ikke kunne kjøre med henne lengre.

  • Elias Pletten Olsnes

    Veldig flott opplegg, er fleksibel på møte plasser også, fine og hyggelige kjøre lærere og dyktige ikke minst, er svert fornøyd med min opplevelse hos de, anbefaler å bruke de om du bor i Bergens område.