Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Gunnar Enoksen

    Mc-lappen på rekordtid, som Egon Olsen ville sagt: "Alt var timet å tilrettelagt." Terje er en veldig flink å grei lærer, anbefaler denne skolen på det høyeste.

  • Joakim Karlsson

    Rekommenderar Terje, tog intensivkurs och fick mc-lappen på fyra dagar.

  • Ovie Wilkins

    Nydelig opplevelse hos Terje! Utrolig lærerikt. Terje passer på at du får med alt av detaljer.

  • Elin Engeli

    Tok intensivkurs på A i fjor april i Bærum og har en veldig positiv opplevelse av kurset. Terje er en veldig dyktig lærer. Flink til å lære bort og behagelig. Klarte lappen på første forsøk. Kan virkelig anbefale han.

  • Simen Varhaug

    Drømmen om MC-lappen ble realisert takket være Terje Solbakken - kan ikke annet enn å anbefale!

    Terje var utrolig motiverende, fleksibel og effektiv. Kontakten med kjøreskolen ble initiert ved at jeg la frem en heller optimistisk timeline. Kort tid etterpå fikk jeg tilsendt et forslag til opplegg - skreddersydd etter mine behov. Etter bare en ukes tid med kjøring reiste jeg til Spania på ferie og hadde oppkjøring dagen etter jeg kom hjem.

    Syklene som brukes til A-klassen er veldig behagelige og utrolig lettkjørte - til og med for en liten gutt som meg!

    I tillegg ble lappen veldig billig, da det ikke ble gjennomført kjøretimer utover det absolutt nødvendige - noe jeg satte veldig pris på.

    Tusen takk!

  • Damian

    Gjennomført intensiv opplæring i fjor. Fått lappen med engang.
    Terje er muligens den beste læreren i landet, anbefaler han på det sterkeste. Terje har masse erfaring og kunnskaper. Mye gøy under opplæringen og som elev følte meg høyt prioritert.

  • Morten Haavaldsen

    Etter noen år i USA på MC tok jeg et intensivkurs hos Terje Solbakken Trafikkskole for å konvertere til norsk førerkort.
    Jeg ble virkelig positivt overrasket da over hvor bra opplæringen var og nå senere over hvor relevant alt har vært. Jeg syntes jeg kunne mye, men kjøringen med tips underveis var utrolig lærerikt. Målet her er helt tydelig ikke bare å «få lappen», men å føle deg trygg og virkelig trives på veien på tohjulingen.
    Dagen på bane var også utrolig nyttig med f.eks. trening på oppbremsing og unnamanøver i stor fart.

    Anbefales på det sterkeste!

  • Ronald Spro Lamarque

    Jeg fikk et innfall om at jeg ville ta MC-lappen i sommer, til tross for at jeg hverken hadde billappen eller hadde kjørt noen ting. I tillegg hadde jeg sommerjobb, én uke fri, skolestart. I løpet av 1 uke øvde jeg inn all teorien og tok teoriprøven. Etter helgen møtte jeg hver dag for å kjøre med Terje, som tok utfordringen på strak arm! Og onsdag uken etter hadde jeg bestått førerprøven! Det krevde mye, og jeg kunne ikke utført hva jeg gjorde uten god veiledning fra Terje. Gleder meg vilt til snøen smelter igjen 🥳.

    (Hvis noen trenger mer overbevisning, økte nettopp Vy prisene sine igjen. 🙄)

  • Marius Vollen

    Hadde intensivkurs MC klasse A, satt med lappen i hånda 11 dager senere til en rettferdig pris.

  • Maja Hoen

    Hadde intensivkurs, fornøyd med både kjørelærer og motorsykkelen jeg fikk bruke. Fikk lappen på første forsøk!
    Anbefales!

  • Lise Redfern

  • Toto Boonsang

    Kine Christensen og Terje Solbakken Trafikkskole AS anbefales på det sterkeste. bare gode inntrykk og alt var ryddig fra start til bestått førerprøve. Første kjøretime og bestått førerprøve var 4 uker fra hverandre.