-
Gunnar Enoksen
-
Joakim Karlsson
-
Ovie Wilkins
-
Elin Engeli
-
Simen Varhaug
Drømmen om MC-lappen ble realisert takket være Terje Solbakken - kan ikke annet enn å anbefale!
Terje var utrolig motiverende, fleksibel og effektiv. Kontakten med kjøreskolen ble initiert ved at jeg la frem en heller optimistisk timeline. Kort tid etterpå fikk jeg tilsendt et forslag til opplegg - skreddersydd etter mine behov. Etter bare en ukes tid med kjøring reiste jeg til Spania på ferie og hadde oppkjøring dagen etter jeg kom hjem.
Syklene som brukes til A-klassen er veldig behagelige og utrolig lettkjørte - til og med for en liten gutt som meg!
I tillegg ble lappen veldig billig, da det ikke ble gjennomført kjøretimer utover det absolutt nødvendige - noe jeg satte veldig pris på.
Tusen takk! -
Damian
-
Morten Haavaldsen
Etter noen år i USA på MC tok jeg et intensivkurs hos Terje Solbakken Trafikkskole for å konvertere til norsk førerkort.
Jeg ble virkelig positivt overrasket da over hvor bra opplæringen var og nå senere over hvor relevant alt har vært. Jeg syntes jeg kunne mye, men kjøringen med tips underveis var utrolig lærerikt. Målet her er helt tydelig ikke bare å «få lappen», men å føle deg trygg og virkelig trives på veien på tohjulingen.
Dagen på bane var også utrolig nyttig med f.eks. trening på oppbremsing og unnamanøver i stor fart.
Anbefales på det sterkeste! -
Ronald Spro Lamarque
Jeg fikk et innfall om at jeg ville ta MC-lappen i sommer, til tross for at jeg hverken hadde billappen eller hadde kjørt noen ting. I tillegg hadde jeg sommerjobb, én uke fri, skolestart. I løpet av 1 uke øvde jeg inn all teorien og tok teoriprøven. Etter helgen møtte jeg hver dag for å kjøre med Terje, som tok utfordringen på strak arm! Og onsdag uken etter hadde jeg bestått førerprøven! Det krevde mye, og jeg kunne ikke utført hva jeg gjorde uten god veiledning fra Terje. Gleder meg vilt til snøen smelter igjen 🥳.
(Hvis noen trenger mer overbevisning, økte nettopp Vy prisene sine igjen. 🙄) -
Marius Vollen
-
Maja Hoen
-
Lise Redfern
-
Toto Boonsang
Mc-lappen på rekordtid, som Egon Olsen ville sagt: "Alt var timet å tilrettelagt." Terje er en veldig flink å grei lærer, anbefaler denne skolen på det høyeste.