Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Magnus Vik bakkerud

    Jeg er ganske fornøyd med kurset mitt for moped, jeg hadde Axel som trafikklærer og han var ganske morsom, han hadde ganske bra humor og var lett og snakke med.

  • Jonathan Hordvik-Hansen

    Kurset for moped var veldig bra, Axel var veldig flink og hjalp meg forstå trafikken på en veldig bra måte.

  • mr Mathias

    Heilt nydelige lærere, spesielt Arild som var han eg kjørte mest med, og min gode kompis Fred. Anbefaler sterkt å ta A1 og andre sertifikat her.

  • Aron Midtbø Flatjord

    Heilt konge kjøreskole! Tok intensiv kurs på A2 og var god opplæring med gode kjørelærere. Selv så kjørte eg med Arild von Feste, og han e å anbefale på det sterkeste!!! Gir deg gode tilbakemeldinger og er kjempegrei! Besto oppkjøring uten noe problem. Denne trafikkskolen er å anbefale for alle!!!

  • Kathrine Dahl

    Vært på Rustløserkurs med instruktører fra T.Solbakken trafikkskole, veldig flinke instruktører og lærerikt kurs.

  • Benedikte Kolbeinshavn

    Deltok på banekurs med MC der vi fikk kyndig og god veiledning av lærere fra T.Solbakken. Tydeligere instruksjoner og svært lærerikt kurs. Anbefales på det varmeste.

  • Georg Bjøringsøy

    Fantastisk kjøreskole med fantastiske kjørelærere.

  • Jesper Skrane (Jesperskrane)

    Tok insentiv uke på A lappen, meget fornøyd med hele uken og fikk god opplæring. Dyktige og tolmodige kjørelærere, jeg hadde Frank som hoved instruktør😃💯

  • Bente Knutsen

  • Michelle Fenne

  • Akil Salman

    Veldig, veldig fornøyd. Tok all opplæring her, og strålende fornøyd med hvordan det gikk. Gode instruktører og følte jeg fikk lært masse. Besto på første oppkjøring. Spesielt fornøyd med Øystein og Frank!

  • Milan Tischer

    Meget fornøyd. Besto klasse B og A2 på første forsøk takket vere god opplæring anbefaler 100%