Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Vilde L

    Anbefaler virkelig Terje Solbakken trafikkskole, og den fantastiske kjørelærer Kine. Hun er rolig, tålmodig og forståelsesfull! Hun har lært meg å bli trygg i trafikken, og jeg bestod oppkjøringen på første forsøk :-)

  • Celia Yoshikawa

    Tusen takk for kjempefin kurs !!!

  • Christina

    Veldig fornøyd med både sjåførlærere og rustløserkurs! Brukt til både bil og mc! Like hyggelig og profesjonell hver gang.

  • Rolf Einar Gustavsen

    Fantastisk bra opplegg. Profesjonell lærer, som gjør opplæringen både effektiv og skikkelig morro. Tusen takk Hæggis😎

  • John-Erik Jenssen

    Tok klasse A og må bare si utrolig flinke og kjekke kjørelærere som kan sakene sine.

  • Hege Sletteland

    Hadde Kine Christensen som kjørelærer, helt fantastisk! 🤩 Veiledet meg fra null erfaring til billappen på 3 mnd 👏🏼 Anbefaler både kjøreskolen og Kine ⭐️

  • Henrik Loenn

    Lærerikt, flink og godt kommuniserende kjørelærere. Godt og trygt miljø

  • The Real Sourc3

    Tok lappen uten å ha noen å øvelseskjøre med privat, så måtte ta alt via kjøreskolen, ble ca 55k totalt.
    Kjørte med Axel fra januar til mai 2026 annenhver uke og besto klasse B manuell på første forsøk.
    Alle ansatte der er hyggelige og virker som om de elsker det de holder på med.
    De har også en gratis prøvetime så du kan se om du liker dem uten noe bindende kontrakt.
    Har ikke hatt noen negative opplevelser annet enn mine egne kjøreferdigheter underveis 😅👍🏻

  • Marie Kaland-lavik

    Frank og Arild veldig flinke

  • Amir Nadarevic

    Super fornøyd, kjøreskole som strekker seg langt for elevene. Intensivkurs MC som tilreisende og alt ble lagt til rette. Flinke kjørelærere og godt miljø. Bare positivt å si om T Solbakken.

  • Fredrik Johansen

    T.Solbakken er en helt kanon kjøreskole. Tatt intensivkurs for tung MC, og de har tilrettelagt svært godt slik at det gikk på 1,5 uke. Hadde gleden av å ha Fred Richard som kjørelærer, og anbefaler han på det sterkeste!

    Trygt valg 👍

  • Tove Helene Åsheim

    Anbefales på det varmeste! Tålmodige, behagelige og veldig hyggelige ansatte! God kundeservice, enkle å komme i kontakt med og veldig flinke kjørelærere. Fleksibel tilgjengelighet og tilrettelegger slik det passer kunden best mulig. Fikk utrolig god hjelp og oppfølging av både Arild og Reid. Veldig fornøyd.