-
Vilde L
-
Celia Yoshikawa
-
Christina
-
Rolf Einar Gustavsen
-
John-Erik Jenssen
-
Hege Sletteland
-
Henrik Loenn
-
The Real Sourc3
Tok lappen uten å ha noen å øvelseskjøre med privat, så måtte ta alt via kjøreskolen, ble ca 55k totalt.
Kjørte med Axel fra januar til mai 2026 annenhver uke og besto klasse B manuell på første forsøk.
Alle ansatte der er hyggelige og virker som om de elsker det de holder på med.
De har også en gratis prøvetime så du kan se om du liker dem uten noe bindende kontrakt.
Har ikke hatt noen negative opplevelser annet enn mine egne kjøreferdigheter underveis 😅👍🏻 -
Marie Kaland-lavik
-
Amir Nadarevic
-
Fredrik Johansen
-
Tove Helene Åsheim
Anbefales på det varmeste! Tålmodige, behagelige og veldig hyggelige ansatte! God kundeservice, enkle å komme i kontakt med og veldig flinke kjørelærere. Fleksibel tilgjengelighet og tilrettelegger slik det passer kunden best mulig. Fikk utrolig god hjelp og oppfølging av både Arild og Reid. Veldig fornøyd.
Anbefaler virkelig Terje Solbakken trafikkskole, og den fantastiske kjørelærer Kine. Hun er rolig, tålmodig og forståelsesfull! Hun har lært meg å bli trygg i trafikken, og jeg bestod oppkjøringen på første forsøk :-)