-
Maria Lilledal
-
Elling Sundberg
Vi i HOG Bergen Chapter hadde vår faste Rustløser for MC, og hadde hyret inn Arild og Frank til dette. Begynte først med teori og refleksjoner rundt det å kjøre MC uken før, hvor Arild fikk oss alle til å tenke litt på egen kjørestil😄 I går var vi på Eikås banen og hadde en flott dag med masse aha opplevelser, som selv en erfaren MC fører lærte mye nytt. Må gi masse kudos til Arild og Frank som formidlet på en flott måte som engasjerte hele gjengen. Konklusjonen er at dette burde alle være med på, og at dette garantert må gjentas på vår Rustløser 1 gang i året. Tusen takk fra alle oss i HOG Bergen Chapter🏍️👍🏻🏍️
-
Liam Turøy
Jeg synes dette var en kjempe kjekk opplevelse, kjørelærer(Aksel) var veldig flink! Han var veldig profesjonell samtidig som enkel og snakke med. Han var flink på og lære videre å at man skulle lære av feilene sine. Hvis du ikke fikk til en ting så gikk han gjennom det helt til du forstår det og ikke gjør den samme feilen. Jeg hadde anbefalt og bruke t-solbakken kjøreskole til venner og familie!
-
Jan-Egil Waldersnes
-
Leon Aziz
-
Nathaniel Bjørndal
-
Kim Andre Eidhammer
-
Magne Wah-Veland
Anbefaler virkelig T.Solbakken. På grunn av min jobbsituasjon var jeg avhengig av å få kjøretimer på kort varsel. Jeg fikk derfor gleden av å ha MC-opplæring med både Øystein Tronstad, Frank-Kristian Dame, Arild von Feste, og Fred Richard Johansen. Alle sammen var svært dyktige, og veldig trivelige å forholde seg til. Også Janicke Moldekleiv på kontoret fortjener ros for fleksibilitet og god kommunikasjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Jeg bestod på første forsøk, takket være den flotte gjengen hos T.Solbakken.
-
Anonymous Bruker
-
Magnus litland
-
Fredrik Bæsj
-
Buni
Fantastisk kjøreskole! Veldig dyktige kjørelærere med godt humør og og de skaper et herlig miljø både i bilen og på kontorene. Katarina, som var min kjørelærer, er et så godt vesen å ha med seg i bilen. Hun er alltid HELT rolig uansett hva, veldig flink til å følge opp med spørsmål om hva man selv føler man kunne gjort bedre og hva som hva man tror løsningen på det kan være, og hun er så god på å tilpasse seg eleven.
Jeg er veldig fornøyd med T. Solbakken trafikkskole. Ryddig og enkelt med betalinger og oppsett av timer. Jeg vil absolutt anbefale kjørelæreren min Kine Christensen!!Faglig dyktig og flink til å forklare og lære fra seg. Hun er rolig, trygg og en veldig god støtte både i opplæringen og på selve oppkjøringsdagen!