-
Casper Mosdal
-
Synne Onsøien
-
Anne-Martine Rasmussen
-
Eivind Eide
-
Marianne Marheim
-
Per Magnus Bredesen
-
Andrine Sivertsen
-
Elida Elholm
-
adriana Birkeland
-
Monica Langeland
Både meg og min datter har brukt denne kjøreskolen. Visste med en gang hvem min datter skulle kjøre med. Anbefaler å velge Lise Nes dersom du skal ta lappen. Hun er tvers gjennom god, godt humør, rolig, avbalansert og samtidig skikkelig flink til å lære bort sine kunnskaper. Hun har en unik evne til å styrke selvbildet til den som skal lære å kjøre bil! Anbefales +++
-
Emma
-
Ida Marie Lillesund
Var veldig fornøyd med egen opplevelse kan anbefale på det sterkest. Jeg kjørte personlig med Anne Vindenes, og var kjempe fornøyd. Hun var veldig flink til å legge opp et løp som passet tidsrammen som jeg hadde tenkt og var veldig flink til å lære bort.
Hadde selv litt dårligere opplevelser med det å kjøre bil, men det forsvant fort da jeg begynte hos hennes!
T.Solbakken er noe for seg selv, de tilrettelegger deg og din tid for at du skal få perfekte kjøretimer. Sekundet du går inn døren står de der med ett smil som gjør dagen din mye bedre, når du er ute å kjører så er det ikke som at det er en trafikklærer, det er en venn, en kompis eller venninne du kjører med! Det er alltid så sykt bra stemning i bilen! T.Solbakken har vært en drøm å ta lappen hos, de er helt fantastiske trafikklærere og ikke minst fantastiske personer! Jeg var så heldig at jeg fikk muligheten til å kjøre med Terje og Rune, Disse to er helt fantastiske personer som gjorde kjøringen min mye bedre, det var aldri noe negativ stemning, de gjorde alt for å gjøre meg til en bedre traffikant, dette er uten tvil noen av de fineste folkene eg vet om, og er veldig takknemlig for at eg fikk muligheten til å kjøre med disse to Skal du ta Lappen på bil? Bruk T.Solbakken, jeg kan love deg du kommer IKKE til å angre.