Med et mål om at veien til førerkortet skal være trygg, effektiv og gøy, lever vi av våre fornøyde elever. Vi er takknemlig for alle tilbakemeldingene vi får og er stolte av at så mange velger å dele sin opplevelse hos T.Solbakken. Les hva elevene synes om oss her!

  • Casper Mosdal

    T.Solbakken er noe for seg selv, de tilrettelegger deg og din tid for at du skal få perfekte kjøretimer. Sekundet du går inn døren står de der med ett smil som gjør dagen din mye bedre, når du er ute å kjører så er det ikke som at det er en trafikklærer, det er en venn, en kompis eller venninne du kjører med! Det er alltid så sykt bra stemning i bilen! T.Solbakken har vært en drøm å ta lappen hos, de er helt fantastiske trafikklærere og ikke minst fantastiske personer! Jeg var så heldig at jeg fikk muligheten til å kjøre med Terje og Rune, Disse to er helt fantastiske personer som gjorde kjøringen min mye bedre, det var aldri noe negativ stemning, de gjorde alt for å gjøre meg til en bedre traffikant, dette er uten tvil noen av de fineste folkene eg vet om, og er veldig takknemlig for at eg fikk muligheten til å kjøre med disse to Skal du ta Lappen på bil? Bruk T.Solbakken, jeg kan love deg du kommer IKKE til å angre.

  • Synne Onsøien

    Hyggelig lærer, lett å planlegge, gode tips

  • Anne-Martine Rasmussen

    Jeg kjørte med Axel Hybert. Jeg fikk en kjempe kjekk og tryggende opplæring😊 Fikk selv TSolbakke og spesifikt Axel som kjørelærer anbefalt, og kan fint si at jeg kommer til å anbefale de og han til ande jeg kjenner. Tusen takk for en kjempe fin opplæring og gøye turer🚗
    - Mariell A. Leiknes Rasmussen

  • Eivind Eide

    Kjempe topp. Aksel er en 10/10 trafikklærer!!!

  • Marianne Marheim

    Jeg tok lappen hos Terje Solbakken trafikkskole og er veldig fornøyd. Hadde Elise som kjørelærer, og hun var skikkelig hyggelig og flink til å forklare ting på en enkel måte.

    Følte meg trygg på kjøretimene og godt forberedt til oppkjøringen. Anbefales!

  • Per Magnus Bredesen

    Kine er en helt top notch kjørelærer, motiverende og dyktig til å gi gode konkrete tilbakemeldinger som er enkelt å memorere og jobbe med opp til oppkjøringen. Det ble bestått og det er med stor takk til TST og Kine! Takk! Anbefales på det sterkeste.

  • Andrine Sivertsen

    Veldig god til å forklar og vise. God opplæring på bil. Flink å tilpasser elvene sine.

  • Elida Elholm

    Veldig fin opplevelse! Vil anbefale Elise som kjørelærer, gir deg både skryt og ting du kan jobbe med videre i opplæringen din. En snill og god kjørelærer som planlegger alt veldig bra til deg som elev.

  • adriana Birkeland

    Veldig imøtekommende og hyggelige ansatte hos t-solbakken. Alltid tilgjengelig og hjelpsom. Elise er en fantastisk dyktig kjørelærer som jeg anbefaler til alle som skal ta førerkort klasse B.

  • Monica Langeland

    Både meg og min datter har brukt denne kjøreskolen. Visste med en gang hvem min datter skulle kjøre med. Anbefaler å velge Lise Nes dersom du skal ta lappen. Hun er tvers gjennom god, godt humør, rolig, avbalansert og samtidig skikkelig flink til å lære bort sine kunnskaper. Hun har en unik evne til å styrke selvbildet til den som skal lære å kjøre bil! Anbefales +++

  • Emma

    Eg var veldig fornøgd med oppfølginga eg fekk hos T. Solbakken. Køyrelæraren min, Anne Vindenes, var tålmodig, tydeleg og flink til å forklare på ein måte som gjorde at eg følte meg trygg i trafikken. Eg vil absolutt anbefale både Anne og T. Solbakken til andre som skal ta lappen.

  • Ida Marie Lillesund

    Var veldig fornøyd med egen opplevelse kan anbefale på det sterkest. Jeg kjørte personlig med Anne Vindenes, og var kjempe fornøyd. Hun var veldig flink til å legge opp et løp som passet tidsrammen som jeg hadde tenkt og var veldig flink til å lære bort.
    Hadde selv litt dårligere opplevelser med det å kjøre bil, men det forsvant fort da jeg begynte hos hennes!